مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس

آیا جارو برقی رباتیک ارزش خرید دارد؟

دسترسی سریع
آیا جارو برقی رباتیک ارزش خرید دارد؟

آیا جارو برقی رباتیک ارزش خرید دارد؟

در مورد اینکه آیا جارو برقی رباتیک ارزش خرید دارد باید بگوییم که خرید جاروی رباتیک به اولویت‌های شما و هدف‌های نظافتی‌تان بستگی دارد.اگر می‌خواهید همیشه ظاهر خانه تمیز باشد و گاهی اوقات خودتان با جاروبرقی به‌طور عمیق منزل را تمیز کنید، جاروی رباتیک یک انتخاب فوق‌العاده خواهد بود. همچنین این جارو برای خانه‌هایی که بچه کوچک یا حیوان خانگی دارند می‌تواند همیشه فضا را تمیز نگه دارد. اگر فرد پرمشغله‌ای هستید، جاروی رباتیک می‌تواند زمین، سرامیک و زیر مبلمان را برایتان تمیز نگه دارد.

 

جاروبرقی رباتیک چیست؟

✍جاروبرقی رباتیک همانطور که از اسم آن مشخص است نوعی جاروبرقی هوشمند است که بدون نیاز به وجود شما و با تنظیم ان می تواند فضای مورد نظر شما را در زمان مشخص شده جارو کند.

✍جاروبرقی‌های روباتی علاوه بر تمیز کردن خودکار کف‌ها، دارای لیزر و در برخی موارد دوربین داخلی در جلو و زیر هستند تا از برخورد آن‌ها به مبلمان و اشیاء دیگر جلوگیری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند سقوط قریب‌الوقوع از ارتفاع را تشخیص دهند تا از پله‌ها هم پایین نیایند. برخی از جاروبرقی‌های روباتی حتی دارای مخزن آب داخلی هستند تا پس از جاروبرقی، کف‌ فضای موردنظر را نیز تمیز کنند.

✍جاروبرقی روباتیک با باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌شود و معمولا می‌تواند کل خانه را با یک بار شارژ تمیز کند. حتی برخی از آنها دارای ایستگاه‌های docking هستند و به محض اینکه سطح باتری آن‌ها به شدت پایین می‌آید، برای شارژ مجدد باز می‌گردانند، بنابراین لازم نیست شارژ کردن آنها را به خاطر بسپارید.

 

جاروبرقی رباتیک

 

جاروبرقی رباتیک چگونه عمل می کند؟

این دستگاه در دو طرف دارای برس چرخان است و هنگام حرکت دستگاه بر روی زمین، برس‌ها می‌چرخد و گرد و غباری که بر روی زمین قرار دارد را از روی زمین بلند کرده و همین باعث مکش ذرات به وسیله سیستم اصلی جارو می‌شود.

در قسمت زیر دستگاه برس غلتان دیگری نیز قرار دارد و ذرات روی زمین را جمع می‌کند و به داخل مخزن می‌کشد.برخی از جارو برقی‌های رباتیک این امکان را دارد که در صورت پر شدن مخزن، به محل ایستگاه تخلیه گرد و غبار رفته و مخزن را خالی می‌کند.برخی جاروهای دیگر این امکان را ندارد و می‌بایست به صورت دستی تخلیه شود.

قابلیت کنترل از راه دور

📩 یکی از قابلیت هایی که موجب محبوب شدن این ربات ها شده است،قابلیت کنترل از راه دور می باشد. شما می توانید در صورت نیاز جاروی خود را در بیرون از خانه در سریع ترین زمان با استفاده از گوشی های همراه و اتصال به اینترنت ربات خود را روشن کنید.

📩 شما می توانید با نصب اپلیکیشن مخصوص ربات خود در گوشی های خود در بیرون از منزل از آن استفاده کنید و علاوه بر روشن کردن جاروبرقی رباتیک در این برنامه میتوانید وضعیت ربات و میزان ظرفیت باتری و جدول نظافتی و.. را بررسی کنید.

📩 در این برنامه نیز میتوانید جدول زمانبندی را تغییر دهید،و وضعیت کلی جاروبرقی های رباتیک را بررسی کنید تا در صورت وجود داشتن نقصی در سریع ترین زمان آن را بر طرف نمایید.

 

جاروبرقی رباتیک

 

سنسور های تشخیص مانع

📊 این محصول مجهز به سنسور های تشخیص ارتفاع می باشد. وجود سنسور های پیشرفته در جاروهای رباتیک باعث شده است تا ربات در مسیر خود مانع های موجود را بررسی می کند تا در حین نظافت کوچکترین آسیبی به وسایل شما وارد نشود.همچنین این ربات هنگام نظافت هیچ آسیبی به پایه های مبل یا میز و هر نوع اشیا دیگری نمی رساند.

 

جاروبرقی رباتیک

 

مناسب برای سطوح مختلف

جاروبرقی های رباتیک قابلیت پاک کنندگی انواع سطوح مختلف مانند سرامیک ، پارکت ، موکت ، قالی و سطوح براق مثل سنگ را نیز دارد و این جاروی هوشمند علاوه بر تی کشی خشک امکان تی کشی تر را نیز دارد ، که فقط با پرکردن مخزن آب میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.همان طور که گفته شد بسته به نوع رباتیک این کار بصورت دستی یا اتوماتیک عمل میکند.

 

جاروبرقی رباتیک

 

تمیز کردن مناطق دور از دسترس

جاروبرقی های رباتیک در این مورد نسبت به جاروبرقی های قدیمی برتری دارند و می توانند مناطق خاص را نیز تمیز کنند. قسمت های زیادی از کف وجود دارد که ممکن است به سادگی نتوانید آن ها را تمیز کنید یا برای جارو کردن این قسمت ها نیاز باشد تا وسایل را جابجا کنید.

جاروبرقی های ربات با ارتفاع کم خود می توانند در زیر مبلمان و تخت و کمد ها حرکت کنند و تمام این قسمت ها را همیشه تمیز نگه دارند. شما حتی می توانید تمیز کردن زیر میز ناهارخوری را نیز به این جاروبرقی های هوشمند واگذار کنید، جاروبرقی ربات می تواند تمام لکه و کثیفی ها را از کف پاک کند. این امکان وجود دارد که برنامه ربات را به گونه ای تنظیم کنید که بعد از هر وعده غذا فقط زیر میز را جارو کند.

 

tel:03136641294

 

نکاتی که برای استفاده از جارو برقی رباتیک باید رعایت شود

چگونه از جاروهای رباتیک بهتر استفاده کنیم؟

✅ از شر سیم‌ها خلاص شوید:

بزرگترین تهدید برای جاروبرقی روباتی سیم‌های برق و سایر سیم کشی‌های خانگی هستند. این کابل‌ها به راحتی می‌توانند برس‌ها و چرخ‌های چرخان ربات را به دام بیاندازند، در این مرحله باید خودتان با دقت گره‌ها را باز کنید.

به همین دلیل ایده خوبی است که قبل از اینکه ربات با جاروبرقی شروع به تمیز کردن کند، انبوه کابل‌های درهم را تا جایی که می‌توانید مرتب کنید. خوشبختانه، بسیاری از محصولات وجود دارد که می‌توانند به مدیریت این کابل‌ها کمک کنند. در کوتاه‌مدت، یک بست ارزان قیمت نیز همین کار را انجام می‌دهد.

✅ مراقب فرش‌های پرزدار باشید:

فرش های پرز دار نیز برای جاروبرقی رباتیک مشکل ساز هستند. بسیاری از مدل‌ها اغلب توسط الیاف ضخیم فرش‌ها گرفتار می‌شوند.

برای اینکه جاروبرقی رباتیتان گیر نکند، قبل از شروع تمیز کردن، لبه‌های فرش‌های ضخیم خود را بالا بزنید. گزینه دیگر این است که به طور مجازی این بخش‌ کف را برای ربات مسدود کنید. اگر ربات شما از این عملکرد پشتیبانی می‌کند، آن را در برنامه تلفن همراه دستگاه خواهید یافت. آب و ربات رابطه خوبی ندارند. دسترسی به کاسه‌های آب حیوانات خانگی و گیاهان گلدانی را پاک کنید یا مسدود کنید.
✅ مراقب آب باشید:
به طور معمول آب و لوازم الکترونیکی به خوبی با هم ترکیب نمی‌شوند، بنابراین باید از مایعاتی که جاروبرقی رباتی شما ممکن است روی زمین با آن مواجه شود، آگاه باشید.

 

https://instagram.com/electrocheshm

 

اکنون که با ویژگی‌های جاروبرقی رباتیک آشنا شدید و مزایای آن را فهمیدید، اگر قصد خرید جاروبرقی رباتیک دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی جاروبرقی و سایر لوازم خانگی از جمله دستگاه تصفیه هوا، آبسردکن، سرخ کن و… است.برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =

سبد خرید