مشاوره و تماس
مشاوره و تماس

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

دسترسی سریع
برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

✅ دزدگیرها چندین سال است که برای حفاظت از خودرو استفاده می‌شوند و در زمان سرقت، به صاحب خودرو هشدار می‌دهند. دزدگیرهای تصویری نوع پیشرفته‌تر این ابزار هستند. اما سارقین خودرو هم دست از پیشرفت در کار خود نکشیده‌اند و روش‌های جدیدی را برای به سرقت بردن خودرو به کار گرفته‌اند، به‌طوری که به‌راحتی دزدگیرها را از کار می‌اندازند.

✅ به همین دلیل بود که سیستم‌های امنیتی جدید به نام ردیاب جی‌پی‌اس خودرو به وجود آمد که حتی پس از سرقت هم بتوان خودروی مسروقه را پیدا کرد. اگر تصمیم به خرید سیستم حفاظت از خودرو دارید، ممکن است بین انتخاب دزدگیر خودرو یا ردیاب خودرو تردید پیدا کرده باشید.در ادامه مقاله این دو موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

 

کدام را ترجیح می دهید، ردیاب یا دزدگیر تصویری؟

📩 اول از همه لازم است بگوییم که دزدگیر ماشین یک سیستم باز دارنده است. در واقع دزدگیر بدین منظور روی خودرو نصب می‌شود تا کار سارقین را سخت‌تر کند و از سرقت جلوگیری نماید. امروزه سارقین، حرفه‌ای‌تر از قبل شده‌اند، گویی که با پیشرفت تکنولوژی آن‌ها نیز آپدیت می‌شوند. بنابراین نمی‌توان گفت که دزدگیر می‌تواند بطور کامل مانع از سرقت خودرو شود چراکه سارقان حرفه‌ای براحتی قادر به غیرفعال کردن آن هستند.

📩 بعد از به سرقت رفتن خودرو چه دزدگیر ساده و چه دزدگیر ماشین تصویری داشته باشید، دیگر فایده‌ای ندارد و عملا این دستگاه‌ها برای شما کارایی نخواهد داشت. در این هنگام اهمیت ردیاب خودرو حس می‌شود. در واقع می‌توان اینگونه گفت که دزدگیر و ردیاب مکمل یکدیگر هستند. به عبارتی دزدگیر تا قبل از سرقت مفید و کاربردی است و ردیاب بعد از سرقت کارایی دارد.

 

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

 

امکانات دزدگیر ساده

📌 دزدگیر ساده قدیمی‌ترین نوع دزدگیر می‌باشد که از گذشته تاکنون مورد استفاده مردم بوده است. این نوع دزدگیر دارای قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به دزدگیرهای تصویری و استارتر هستند. تقریبا تمامی شما با عملکرد این نوع دزدگیر آشنایی دارید. بعد از نصب دزدگیر ساده در صورتی که سارق اقدام به باز کردن درب خودرو کند یا ضربه‌ای به خودرو بزند، آژیر دزدگیر به صدا در می‌آید.

📌 اگر از خودروی خود فاصله داشته باشید که اصلا صدای آژیر را نخواهید شنید و سارق نیز بعد از مدت کوتاهی آژیر را هم غیر فعال می‌کند. در واقع نصب دزدگیر ساده صرفا به منظور سخت‌تر کردن کار سارق و زمان‌بر شدن سرقت صورت می‌گیرد.

📌 دزدگیرهای ساده به دزدگیرهای یک طرفه نیز معروف هستند. یک طرفه بودن این دستگاه به این معناست که دزدگیر تنها قادر به دریافت فرمان از ریموت است و قادر به ارسال پیام به ریموت نیست. با استفاده از ریموت دزدگیرهای ساده تنها می‌توانید قفل درب‌های خودرو را باز یا بسته نمایید. اگر درب خودرو باز شود شما از طریق ریموت هیچ پیامی دریافت نخواهید کرد و تنها از صدای آژیر متوجه خواهید شد.

 

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

 

امکانات دزدگیر تصویری

✅ دزدگیر تصویری امروزه یکی از پرطرفدارترین دزدگیرها است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع دزدگیر، ریموت آن می‌باشد. ریموت دزدگیرهای تصویری دارای یک صفحه نمایشگر است و نسبت به ریموت دزدگیرهای ساده ظاهری زیباتر دارند. دزدگیر ماشین تصویری نسبت به دزدگیر ساده قیمت بالاتری دارد و به دزدگیرهای دو طرفه معروف هستند. بدین معنا که این مدل دزدگیر علاوه بر دریافت فرمان از ریموت، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز می‌باشد.

✅ هنگامی که ضربه‌ای به خودرو وارد شود و یا درب خودرو باز شود، علاوه بر به صدا درآمدن آژیر دزدگیر، ریموت نیز زنگ می خورد و اعلام هشدار می‌کند. در واقع شما حتی اگر از خودرو دور باشید و صدای آژیر را متوجه نشوید، از طریق ویبره و زنگ ریموت مطلع خواهید شد.

✅ معمولا روی نمایشگر ریموت دزگیرهای تصویری، تصویر یک خودرو مشاهده می‌شود که در صورت باز بودن درب خودرو یا صندوق یا کاپوت، درب خودروی نمایش داده شده روی ریموت نیز باز می‌شود. اینگونه شما متوجه می‌شوید که آیا اعلام هشدار ریموت به خاطر باز شدن درب خودرو بوده است یا به دلیل پریدن یک گربه روی ماشین!

 

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

 

امکانات ردیاب خودرو

یکی از بهترین و امنیتی‌ترین لوازم جانبی خودرو، ردیاب است. ردیاب دستگاهی است که هم در هنگام سرقت خودرو و هم بعد از به سرقت رفتن خودرو می‌تواند بسیار کارآمد باشد. با خرید و نصب ردیاب خودرو می‌توانید از موقعیت مکانی خودروی خود به صورت لحظه‌ای آگاه شوید.

ردیاب خودرو دارای یک نرم افزار است که شما از طریق این نرم افزار قادر به خاموش کردن خودرو از راه دور می‌باشید. در واقع با استفاده از قابلیت قطع برق خودرو، برق ماشین را قطع می‌کنید و بعد از قطع شدن برق، خودرو خاموش می‌شود و دیگر روشن نخواهد شد. این یکی از قابلیت‌های جذاب ردیاب خودرو است که البته در همه‌ی مدل‌های آن وجود ندارد.

یکی دیگر از امکانات ردیاب، سیستم هشدار دهنده باز شدن درب خودرو است. در صورتی که درب خودرو باز شود و یا خودرو روشن شود، نوتیفیکیشن باز شدن درب یا روشن شدن خودرو برای شما ارسال می‌شود و از این طریق متوجه سرقت خودرو خواهید شد. حتی اگر باز هم نتوانستید مانع از سرقت شوید و خودروی شما به سرقت رفت، می‌توانید از موقعیت لحظه‌ای خودروی خود آگاه شوید. همچنین می‌توانید با استفاده شنود، صداهای داخل کابین را بشنوید.

 

tel:03136641294

 

دزدگیر و جی پی اس ماشین چه فرقی با هم دارند؟

🚗 با نصب دزدگیر و تکان دادن خودرو، وارد آمدن فشار و ضربه به ماشین آژیر خودرو به صدا در می آید در صورتی که ردیاب خودرو تنها یک پیامک حاوی از سرقت ماشین و موقعیت ماشین برای شما می فرستد.

🚗 قابلیت غیرفعال کردن دزدگیر یا حتی سرقت ماشین هنگام به صدا در آمدن ماشین هست اما نصب ردیاب خودرو کاملا مخفیانه انجام می شود و تنها یک برقکار حرفه ای می تواند محل نصب ردیاب را پیدا کند.

🚗 هنگام سرقت ماشین با وجود مجهز بودن خودرو به دزدگیر قابلیت پیدا کردن ماشین وجود ندارد اما اگر جی پی اس روی ماشین نصب باشد سریعا با سرقت ماشین می توانید به صورت آنلاین از موقعیت و مسیر ماشین مطلع شوید.

🚗 با خرید ردیاب خودرو و نصب آن روی ماشین شما می توانید حتی هنگام سرقت ماشین از راه دور آنرا خاموش کنید در صورتی که این قابلیت در دزدگیر وجود ندارد.

🚗 برخی از دستگاه های ردیاب خودرو چون ردیاب آهنربایی دارای باتری داخلی هستند و  هر چند وقت یکبار باید آنرا شارژ کنید در صورتی که دزدگیر مستقیما به باتری خودرو نصب می شود.

 

برای خودرو ردیاب بهتر است یا دزدگیر؟

ویژگی ها و کاربردهای ردیاب خودرو

•    ردیابی آنلاین خودرو
•    قابلیت نمایش میزان سوخت مصرف شده
•    قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور
•    مجهز به دکمه اضطراری برای برقراری تماس با دستگاه ردیاب
•    مجهز به سنسور دما

 

https://instagram.com/electrocheshm

 

اکنون که با انواع دزدگیر و ردیاب خودرو آشنا شدید، اگر قصد خرید ردیاب و دزدگیر دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع، سابقه درخشان از سال 1383، دارنده ی تاییدیه از سازمان های معتبر و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی دزدگیر خودرو و انواع ردیاب از جمله ردیاب خودرو و ردیاب حیوانات خانگی و… است. برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

سبد خرید