مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع

مقدمه

درب اتوماتیک از جمله پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین تجهیزات موجود در بازار است. به طور کلی استفاده از درب های اتوماتیک سبب شده است تا امنیت و آسایش مردم افزایش پیدا کند. عمدتا درب های اتوماتیک با استفاده از یک موتور باز و بسته و می شوند. همچنین این درب ها از تیغه های مقاوم به ضربه ساخته شده اند. به همین دلیل استفاده از آن ها می تواند تا حد قابل توجهی امنیت فروشگاه ها و یا منازل را افزایش دهد. امروزه برند های گوناگونی در زمینه تولید انواع درب های اتوماتیک گام برداشته اند که در ادامه به توضیح ویژگی درب های تولید شده توسط هر یک از این برندها خواهیم پرداخت.

بهترین برند های درب اتوماتیک

 

نحوه عملکرد درب های اتوماتیک

پیش از آن که به معرفی برندهای تولید کننده درب اتوماتیک بپردازیم، بهتر است در وهله اول با نحوه عملکرد این تجهیزات بیشتر آشنا شویم. به طور کلی درب های اتوماتیک از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و هر یک از این بخش ها وظیفه به خصوصی را بر عهده دارد. از جمله بخش های مختلف درب های اتومات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چشم فتوسل
  • موتور
  • تیغه
  • برد درب اتوماتیک
  • ریموت

به طور کلی برد الکترونیکی موجود در درب به عنوان هسته اصلی این درب ها شناخته می شود. این برد اطلاعات ارسالی را از سمت چشم و یا ریموت مورد ارزیابی قرار می دهد و نسبت به باز و یا بسته کردن درب اقدام می کند. در این حین موتور نیز وظیفه دارد تا نیروی لازم را برای به حرکت درآوردن درب ایجاد کند. به این ترتیب به وسیله موتور درب باز و یا بسته می شود.

برندهای معتبر درب اتوماتیک

همانطور که گفته شد، برند های گوناگونی در زمینه تولید انواع درب اتوماتیک گام برداشته اند که از جمله بهترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین برند های درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سیماران

از جمله بهترین درب های اتوماتیک موجود در بازار می توان به درب های تولید شده توسط کمپانی سیماران اشاره کرد. شرکت سیماران در سال ۱۳۵۰ شمسی با هدف تولید محصولات با کیفیتی مانند سیستم های اعلام حریق، دوربین های مداربسته و… فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله محصولات این شرکت می توان به درب های اتوماتیک اشاره کرد. عموما این درب ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی در طراحی و تولید این دسته از تجهیزات از به روز ترین تکنولوژی موجود در دنیا استفاده شده است. عمدتا درب های اتوماتیک تولید شده توسط برند سیماران قابلیت تنظیم سرعت باز و یا بسته شدن دارند. این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که ضمن زیبایی، مصرف انرژی بسیار پایینی نیز داشته باشند. عمدتا درب های تولید شده توسط شرکت سیماران به علت استهلاک پایین قابلیت استفاده در مکان های پرتردد را نیز دارا هستند.

درب اتوماتیک پروتکو

یکی از بهترین درب های موجود در بازار، درب های تولید شده توسط برند پروتکو است. کمپانی پروتکو با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه تولید انواع کرکره برقی، راه بند، جک هیدرولیکی و بسیاری از تجهیزات دیگر توانسته در بازارهای جهانی گام های بزرگی بردارد. به طور کلی درب هایی که توسط این برند طراحی و تولید می شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به طور کلی تیغه های به کار رفته در این نوع از تجهیزات به نحوی طراحی شده اند که در برابر ضربه و حتی رطوبت از خود مقاومت نشان دهند. به این ترتیب افراد با نصب این نوع از درب های اتوماتیک می توانند امنیت فروشگاه و یا پارکینگ خود را تضمین کنند. به طور کلی استفاده از درب اتوماتیک پروتکو سبب می شود تا امنیت و آسایش برای مردم به وجود آید.

درب اتوماتیک بتا

از دیگر برندهای معتبر در زمینه تولید انواع درب اتوماتیک می توان به برند بتا اشاره کرد. کمپانی بتا یکی از بهترین کمپانی تولید کننده درب های اتوماتیک در ایران است که به واسط طراحی منحصر به فرد در زمینه درب های اتوماتیک توانسته طرفداران بیشماری را به خود جذب کند. به طور کلی محصولات تولید شده توسط کمپانی بتا استهلاک بسیار پایینی داشته و در برابر رطوبت و ضربه از خود مقاومت نشان می دهد. کمپانی بتا در زمینه تولید جک های هیدرولیکی نیز ورود کرده و امروزه با تولید دو نوع جک بازویی و ریلی توانسته درب هایی مناسب طراحی و تولید کند. عموما با خرید جک هیدرولیکی از کمپانی بتا محصولاتی از قبیل ریموت، فلاشر، جک بازویی یا ریلی متناسب با نیاز مشتری، چشم فتوسل و برد درب اتوماتیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

درب اتوماتیک یال

از جمله پر طرفدارترین درب های موجود در بازار، می توان به درب های تولید شده توسط کمپانی یال اشاره کرد. عموما درب های اتوماتیک یال در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. این عامل در کنار کیفیت مناسب محصولات تولید شده توسط این کمپانی سبب شده تا درب های یال توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. بنابراین در صورتی که به دنبال دربی با قیمت مناسب هستید، به شما درب های اتوماتیک یال را پیشنهاد می دهیم.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 17 =

سبد خرید