مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع

مقدمه

درب اتوماتیک پروتکو از جمله پر طرفدار ترین درب های موجود در بازار است که به واسطه قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. به طور کلی کمپانی پروتکو با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع راه بند و درب های اتوماتیک توانسته درب های با کیفیتی را روانه بازار کند. عمدتا درب اتوماتیک تولید شده توسط این شرکت به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از موتور و ریموت باز و بسته شود. به طور کلی این درب ها از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح هر یک خواهیم پرداخت.


مزایای استفاده از درب اتوماتیک پروتکو

پیش از آنکه بخش های مختلف درب اتوماتیک پروتکو را مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است در ابتدا با مزایای استفاده از این درب ها بپردازیم.

درب اتوماتیک پروتکو و هر آنچه که باید راجع به آن بدانید
کیفیت بالای ساخت

از جمله مهمترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک پروتکو، کیفیت بالای ساخت آن است. شرکت پروتکو در فرآیند طراحی درب و جک هیدرولیک خود از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین بهترین متریال موجود در بازار استفاده می کند. به همین دلیل عمدتا محصولات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.


افزایش امنیت

از دیگر مزایای استفاده از درب اتوماتیک کمپانی پروتکو، امنیت بالای این درب ها است. به طور کلی درب های اتوماتیک از طریق ریموت باز و بسته می شوند تیغه های به کار رفته در ساختار این‌ درب ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و حتی برش از خود مقاومت نشان می دهند.


کاربرد گسترده

از جمله مزایای درب اتوماتیک پروتکو می توان به دامنه کاربرد آن اشاره کرد. به طور کلی متریال به کار رفته در این مدل از درب های موجود در بازار، به گونه ای انتخاب شده است که علاوه بر مقاومت در برابر نیروهای خارجی در برابر رطوبت نیز از خود مقاومت نشان دهد. به همین دلیل عمدتا از درب های اتوماتیک تولید شده توسط شرکت پروتکو می توان در مکان های گوناگون استفاده نمود.


زیبایی

از دیگر مزایای درب اتوماتیک پروتکو می توان به زیبایی آن اشاره کرد‌. به طور کلی درب های اتوماتیک پروتکو به وسیله بهترین طراحان، طراحی و تولید می شوند. به همین دلیل استفاده از این درب ها ضمن افزایش ایمنی، موجب افزایش زیبایی نیز می شود.
اجزا مختلف درب اتوماتیک کمپانی پروتکو
به طور کلی درب اتوماتیک به منظور عملکردی مناسب، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


برد درب اتوماتیک پروتکو

به جرات می توان گفت که مهمترین بخش درب اتوماتیک پروتکو، برد آن است. به طور کلی برد درب های اتوماتیک را به عنوان مغز متفکر آن ها می شناسند. عمدتا برد ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند و هر بخش وظیفه مخصوص به خود را دارد. زمانی شما از ریموت برای باز و یا بستن درب استفاده می کنید، در واقع سیگنالی را برای برد به کار رفته در این سیستم ارسال می کند. در این هنگام برد مورد نظر به تحلیل فرکانس سیگنال ارسال شده می پردازد. پس از بررسی سیگنال ارسالی، برد جریان برق را متناسب با سیگنال به موتور وصل می کند. به این ترتیب موتور حرکت کرده و درب مورد نظر باز و یا بسته می شود.

درب اتوماتیک پروتکو و هر آنچه که باید راجع به آن بدانید
چشم فتوسل

از دیگر اجزای بسیار مهمی که در درب اتوماتیک پروتکو به کار رفته است، می توان به چشم اشاره کرد. به طور کلی چشم الکترونیکی به کار رفته در درب های اتوماتیک، حرکت را تشخیص می دهد. به این ترتیب در صورتی که فردی از زیر درب در حال عبور باشد، چشم سیگنال هایی را به برد الکترونیکی ارسال می کند. برد مورد نظر پس از بررسی اطلاعات ارسال شده، جریان برق را قطع کرده و از حرکت درب اتوماتیک جلوگیری می کند تا به این واسطه میزان خطرات جانی کاهش پیدا کند.


ریموت

از جمله مهمترین تجهیزات به کار رفته در درب اتوماتیک تولید شده توسط برند پروتکو می توان به ریموت اشاره کرد. ریموت به افراد این امکان را می دهد که به آسانی و تنها با فشردن یک دکمه درب را باز و یا بسته کنند. به طور کلی ریموت هایی که در درب های اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند، از برد های مشخصی برخوردار هستند.


جک هیدرولیک

برخی از انواع درب اتوماتیک پروتکو، دارای جک هیدرولیکی هستند. این جک ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند. عموما این جک ها قادر هستند تا بیش از ۹۰ درجه باز شوند. به طور کلی این جک ها دارای پیستون هایی با اندازه استاندارد هستند و همین عامل سبب شده تا امکان استفاده از این جک ها بر روی هر دربی امکان پذیر باشد. عمدتا توان و قدرت این مدل از جک ها به اندازه و وزن درب مورد نظر وابسته است. هر چه درب اتوماتیک مورد نظر سنگین و بزرگتر باشد، جک مورد استفاده نیز باید از قدرت بیشتری برخوردار باشد.

 

برخی محصولات جانبی درب اتوماتیک پروتکو

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 4 =

سبد خرید