مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع
درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

درب اتوماتیک، به درب هایی گفته می شود که با استفاده از سنسورها، کنترل‌های اتوماتیک و مکانیسم‌های مختلف که توسط موتورها یا سیستم‌های الکتریکی کنترل می‌شوند، عمل می‌کنند. این درب ها در جهت های مختلف حرکت می کنند. موادی که در ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک استفاده می شود، تولید می گردد.

درب‌های اتوماتیک شامل درب‌هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی و دستگاه‌های مخصوص، به طور خودکار و بدون نیاز به دخالت دستی باز و بسته می‌شوند. این نوع درب‌ها می‌توانند در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله:

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب‌های ورودی ساختمان‌ها: به منظور ورود و خروج مردم در ساختمان‌ها و مجتمع‌ها

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب‌های گاراژ: برای ایجاد دسترسی به گاراژ‌ها یا پارکینگ‌ها

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب‌های مغازه و فروشگاه: برای ورود مشتریان به فروشگاه‌ها

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب‌های داخلی در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و سازمان‌ها: برای ایجاد دسترسی به اتاق‌ها و بخش‌های مختلف

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

مزایای درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک می توانند زندگی شما را بسیار آسان تر و راحت تر کنند. از آنجایی که درب های اتوماتیک را می توان بدون استفاده از دست باز کرد. به طور موثری به صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش سالانه کمک می کنند. مزایای آن شامل:

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ باعث افزایش سطح ایمنی می شود.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ می تواند از ورود گرد و غبار و کثیفی جلوگیری کند.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ دارای عایق صدا است.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ عملکرد بی سروصدا و سریعی دارد. 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ برای دسترسی آسان و برای افراد دارای معلولیت عالی است، زیرا نیازی به هل دادن یا کشیدن درب یا فشار دادن یک دکمه ندارد.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ می تواند برای اهداف اضطراری و امنیتی با سایر فناوری ها ادغام شود.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ در برابر سایش و گرما مقاوم می باشد.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ شکل و ظاهر ساختمان مورد استفاده را شیک می کند.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

تجهیزات فنی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. نصب این نوع درب ها باید حتماً توسط افراد ماهر انجام شود. هر یک از قطعات الکترونیکی باید در محل مخصوص به خود قرار گیرند. به طور کلی اجزای اصلی درب های اتوماتیک عبارتند از:

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ موتور الکتریکی

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ برد الکترونیکی

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ ریموت

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ حسگرها – چشمی ها

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ تجهیزات امنیتی

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ چرخ دنده و گیربکس

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ فلاشر

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ قفل برقی و مکانیکی درب اتوماتیک

 

انتخاب و نصب هر یک از تجهیزات بالا بر روی یک درب اتوماتیک، به نوع و مدل درب بستگی دارد. درب اتوماتیک کشویی، دو لنگه، درب سکشنال، لولایی، زیر سقفی، صنعتی، گَردان، مثلثی و درب اتوکاتیک شیشه ای از مدل های متنوع و پرکاربرد درب های اتوماتیک هستند.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

انواع برندها

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک سیماران

شركت صنايع الكترونيك سیماران در سال 1350 تاسيس گرديد . اين شركت پس از دريافت پروانه توليد از وزارت صنايع ، اخذ چندين نمايندگي انحصاري از كشورهاي اروپايي و سرمايه گذاري مشترك با آنان ، فعاليت خود را در جهت انتقال تكنولوژي و هر چه كامل تر شدن توليدات و خدمات پروژه هاي خود آغاز نمود.

شركت صنايع الكترونيك سيماران اكنون به عنوان اولين توليد كننده لوازم آنتن مركزي ، دزدگير اماكن ، درب بازكن صوتي و تصويري ، يو پي اس ، درب هاي اتوماتيك ، سيستم هاي اعلام حريق و دوربين هاي مدار بسته، مي باشد كه با در اختيار داشتن بيش از 20/000 متر سالن توليد ، مهندسين مجرب و ماشين آلات مدرن و تجهيزات پيشرفته تست و كنترل كيفيت همواره سعي در نوآوري و ارائه محصولات جديد و قابل رقابت با انواع مشابه خارجي داشته است.

در سالهای اخیر با توجه به نیاز بازار و مصرف کنندگان محترم، شرکت صنایع الکترونیک سیماران با توسعه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و همچنین با بکارگیری مهندسین مجرب ،توانسته است پا به عرصه های جدیدی چون ، لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی بر RFID،سیستم های هوشمندسازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی نهاده است.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک بتا

شرکت بتا در سال ۱۳۸۰ در راستای طراحی و تولید بردهای الکترونیکی با رویکرد بومی سازی درب بازکن های تصویری و آنتن، فعالیت خود را آغاز نمود و تا سال ۱۳۸۴ به طور گسترده ادامه یافت. پس از آن همزمان با گسترش مصرف درب بازکن های اتوماتیک پارکینگی، سیستم های کنترل تردد و ریموت کنترل، توانسته است با تکیه بر توان فنی و تخصصی مهندسین کشور، محصولات منحصربفردی را در این زمینه به بازار مصرف ارایه نماید.

هم اکنون این شرکت درصد عمده بازار در زمینه ریموت کنترل و مرکز کنترل های درب برقی و کرکره برقی را به خود اختصاص داده است و عمده محصولات عرضه شده از قبیل جکهای بازویی، ریلی و راهبند توسط این شرکت با کیفیت و قیمت مناسب در کشور توزیع می گردد.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک پروتکو

درب اتوماتیک پروتکو جزو بهترین انواع درب اتوماتیک ایتالیایی به شمار می رود. این کمپانی با دارا بودن سابقه 40 ساله محصولاتی در حوزه تردد خودکار مانند انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی، راهبند و… تولید می کند. محصولات Proteco در ابتدا با کاربری مسکونی عرضه می شدند و پس از آن با تکمیل خط تولید محصولات، انواعدرب اتوماتیک صنعتی پروتکو نیز به بازار عرضه شد.

نقطه قوت پرتکو ترکیب هوشمندانه ی انتخاب صحیح مواد اولیه خام به همراه تجربه کافی در کنار راه حل های ساده و خلاقانه است. درب اتوماتیک ایتالیایی پروتکو قابلیت تطبیق با تکنولوژی روز دنیا را دارد و به وسیله تولیدات خود تبدیل به ملاک و معیار مطمئنی برای سنجش کیفیت انواع ورودی های اتوماتیک شده است.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک زومر

شرکت زومر در سال ۱۹۸۰ توسط آقای Uwe Sommer به صورت رسمی در کشور آلمان تاسیس گردید.

فعالیت خود را در زمینه تولید جکهای اتوماتیک آغاز نمود و در سال ۱۹۸۶ آقای Gerd Schaaf مدیریت شرکت زومر را به عهده گرفت و تا کنون مدیر شرکت می باشد.

تنوع محصولات و آگاهی از نیاز بازار و مصرف کننده همراه با تکنولوژی برتر آلمان رمز موفقیت شرکت زومر می باشد.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک FAAC

کمپانی ایتالیایی FAAC یکی از مشهورترین کمپانی‌های ساخت درب‌های اتوماتیک بوده و با بیش از نیم قرن تجربه از سال ۱۹۶۵ تا به امروز، یکی از با کیفیت ترین انواع جک‌های پارکینگ و تجهیزات درب اتوماتیک را تولید و به بازار عرضه کرده است. این شرکت معتبرترین برند در زمینه تولید جک درب پارکینگ به شمار می‌رود.

برند فک سال هاست در زمینه تولید محصولات امنیتی و حفاضتی فعالیت دارد. برند فک هر روزه با به روز شدن دانش و تکنولوژی محصولات خود را به روز کرده و به سراسر جهان صادر می نماید.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک یال

یال درب مدرن ، تولید کننده ی جک های اتوماتیک دوبازوی پارکینگی، مدار فرمان دیجیتال، چشمی و ریموت کنترل با برند یال می باشد .

گروه یال درب مدرن از سال 1383 با هدف ارئه ی بهترین خدمات در زمینه جک پارکینگ و کرکره برقی پا به عرصه گذاشت . برای ارائه ی یک محصول بی نقص و با کیفیت ابتدا باید تمامی معایب و مزایای کالاهای هم نوع را پیدا کرد و از آنها برای تولید یک محصول استثنایی استفاده نمود به همین خاطر گروه یال درب مدرن در ابتدا، با استفاده از بهترین نصاب ها اقدام به نصب و راه اندازی انواع جک های پارکینگی نمود تا فن این کار را بیاموزد و آن را در دنیای واقعی درک کند تا تمامی مشکلات احتمالی و مزایای انواع جک ها و موتور کرکره های خارجی را پیدا کند.

گروه یال به کمک مهندسین توانای ایرانی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین درک بالا از نیاز مشتری در سال 1392 با افتخار اقدام به تولید جک پارکینگ  صد درصد ایرانی  با کیفیتی کم نظیر نمود و پس از گذشت یکسال و گذر از امتحان های استاندارد و فنی در سال 1393 محصولاتش را روانه بازار کرد.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک بنینکا

برند بنینکا یک برند ایتالیایی می باشداز سال 1979 به طور جدی کار خود را آغاز کرد. نکته ی جالب این است که این برند توسط دو برادر تاسیس گردید. این برند در ابتدا به حرفه ی درب سازی مشغول بود و کم کم با تلفیق درب سازی و تکنولوژی توانست جزء برترین برند جک پارکینگی گردد و این برند را به سراسر کشورهای اروپایی و آسیایی صادر نماید.

از ویژگی هایی که این برند را از دیگر برندها جدا می سازد می توان به طراحی ظریف جک ها، ساخت مدل های متفاوت جک پارکینگی با توجه به وزن و طول درب پارکینگ، نصب آسان محصولات بنینکا توسط شرکت اصلی می باشد.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ درب اتوماتیک BFT

کمپانی BFT با بیش از 20 شعبه و 530 نمایندگی در بیش از 120 کشور جهان فعال می باشد. در سال 1981 در ویچنزا ایتالیا تاسیس شد و یک سال پس از تاسیس یک محصول جدید جک بازویی برقی توسط این شرکت رونمایی شد. در سال 1984 یک محصول برای درب های ریلی یا درب کشویی برقی با نام LEM از سوی این کمپانی معرفی شد که از استقبال بالایی برخوردار بود . در سال 1992 با بهره گیری از تکنولوژی الکترو هیدرولیک محصول جدیدی به عنوان جک کف گرد برای درب های ریموتی لولایی به ثبت رسید.

در سال 1994 اولین محصول درب اتوماتیک شیشه ای BFT به بازار اروپا وارد شد که این یک تحول بزرگ در تکمیل سبد کالایی این کمپانی بود . از سال 1996 کمپانی BFT با تغییر اشل کاری و رویکرد توسعه بازار شروع به فعالیت کرد که با ایجاد کارخانه و تاسیسات جدید در schio و ایجاد انبار بزرگتر برای سرویس دهی بهتر در سال های 2001 و 2010 همراه بود. روند تبدیل شدن کمپانی به یک کمپانی چند ملیتی در سال 2002 با ایجاد شعبه آلمان شروع گردید و این روند در سالهای بعد با شعبات فرانسه، بریتانیا ، اسپانیا ، آمریکا و … ادامه یافت.

طی این دوران کمپانی BFT با خرید کمپانی های دیگری نظیر SACS, O&O توانست به یکی از بزرگترین و مطرح ترین کمپانی های دنیا در صنعت درب های اتوماتیک تبدیل گردد.

 

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟

 

امروزه، درهای اتوماتیک به عنوان یک بخش اساسی در ساختمان‌ها، منازل، مراکز خرید، پارکینگ‌ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و از تکنولوژی‌های پیشرفته برای افزایش امنیت و سهولت استفاده می‌کنند.

با توجه به کارایی هایی که درب های اتوماتیک از خود نشان می دهند، استفاده از آن رواج یافته و با استقبال زیاد اشخاص مواجه می شوند. به گونه ای که امروزه شاهد کاربرد آن در ساختمان های مسکونی، فروشگاه ها، ادارات، بانک ها، مراکز صنعتی و… می باشیم.

درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک خصوصیات و کاربردهای مختص به خود را دارند.

 

درب های اتوماتیک را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید درب‌های اتوماتیک بهتر است که این مسئله را به شکل تخصصی در نظر بگیرید. اگر نیاز به درب‌های اتوماتیک به دلیل شغل خود دارید، یکی از بهترین راه‌ها مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر است. فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان انواع درب‌های اتوماتیک می‌باشد. برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

درب اتوماتیک چیست و چه کاربردی دارد؟ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =

سبد خرید