مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع
دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم

دوربین فلتی چیست؟

اصولاً به وسیله‌ای دوربین مداربسته می گویند که در جای ثابتی هست و اطلاعاتی را مثل تصاویر و فیلم از طریق یک مدار بسته و کاملاً امن به دستگاه یا دستگاه‌هایی که به دوربین متصل هستند ارسال می‌کند.

دوربین فلتی یا دوربین تخت، نوعی دوربین مداربسته است که به صورت افقی و معمولاً به شکل صفحه‌ی صاف طراحی شده است. اغلب این دوربین ها امنیتی هستند که برای نظارت و تصویربرداری از محیط در فضاهای کوچک و تنگ به کار می‌روند. طراحی افقی آنها باعث شده تا به راحتی و بدون دردسر این کار را انجام دهند. از آنجا که این دستگاه به وسیله یک سیم کوچک به دستگاه اصلی خود وصل می شود و می تواند صدا و تصویر را منتقل کند به این نام خوانده می شود.

 

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم

 

ویژگی های دوربین فلتی

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم انتقال تصویر:

ارتباط با دوربین های وای فای به دو صورت انجام می شود:

حالت اول : اگر شما در محیطی هستید که دوربین قرار دارد (فاصله ۲۰ الی ۳۰ متر) می توانید به صورت مستقیم با دوربین در ارتباط باشید.

حالت دوم : اگر در فاصله دور از دوربین قرار دارید، باید دوربین به مودم متصل و آنلاین شود. در این حالت شما هر جایی که باشید می توانید از طریق بستر اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن و یا وب با دستگاه در ارتباط باشید.

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم ضبط صدا:

دوربین های فلتی وایرلس داری میکروفن بسیار کوچک و با کیفیت خازنی می باشد که به طوری طراحی شده تا صدا های بزرگتر از 5db را تا شعاع ۱۵ متری بخوبی پردازش نماید.

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم نرم افزار:

این دوربین با نرم افزارهای متفاوتی مانند lookcam،camview،homeye و … به بازار عرضه شده است و دارای اپلیکیشن نسخه اندروید و IOS می باشد.

 

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم

 

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم سنسور تشخیص حرکت:

دوربین های فلتی وایرلس مجهز به سنسور تشخیص حرکت است و با قرار گیری در حالت آماده به کار به محض مشاهده کوچک ترین حرکت شروع به فیلمبرداری کرده و یک پیام متنی برای صاحب دوربین ارسال می کند و شما را از وجود حرکت در محیط دوربین مطلع می سازد.

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم ضبط بی نهایت:

دوربین فلتی وایرلس معمولا دارای قابلیتی به نام overwrite یا Time Loop بوده که در صورت پرشدن کارت حافظه به صورت خودکار اطلاعات را جایگزین اطلاعات ابتدایی می نماید. ضبط حلقه ای دوربین بی سیم WiFi هنگامی که کارت SD شما پر شود، به طور خودکار فیلم قدیمی را بازنویسی می کند.

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم شارژر:

اکثر دوربین فلتی وای فای دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر از جنس لیتیوم پلیمر بوده که امکان روشن نگه داشتن دوربین فلتی را به مدت 3 تا 5 ساعت را مهیا می سازد.

در صورتی که به زمان بیشتری برای روشن بودن دوربین نیاز داشته باشید می توانید از طریق شارژر، دوربین را به پاوربانک یا برق مستقیم متصل نموده و بدون محدودیت و نگرانی استفاده نمایید(که در این صورت باتری متصل به دوربین فقط در زمان قطع برق به عنوان پشتیبان در مدار قرار خواهند گرفت).

 

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم

 

کوچک ترین دوربین مداربسته وایلرس

کوچک ترین دوربین مدار بسته در بازار، دوربین مدار بسته فلتی می باشد که به صورت وایرلس بوده و این امکان را دارد که در محیط های پوشیده در شرایط مختلف دیده نشود.

دوربین های فلتی یک نمونه از دوربین های مدار بسته یا دوربین کوچک هستند که کاربرد گسترده ای دارند.دوربین های فلتی می توانند به صورت مستقیم به برق وصل شوند و در زمان قطع برق نیز با باتری کار کنند. استفاده از این نوع دوربین های مداربسته در هر مکانی امکانپذیر است.

 

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیم

 

دوربین فلتی را از کجا تهیه کنیم؟

اکنون که با ویژگی‌های دوربین فلتی آشنا شدید و مزایای آن را فهمیدید، اگر قصد خرید دوربین فلتی دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی دوربین فلتی و اجزای آن و سایر سیستم های امنیتی از جمله دوربین مداربسته، درب بازکن تصویری و… است.برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

دوربین فلتی وای فای دار؛ کوچک ترین دوربین بی سیمما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

سبد خرید