مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع
راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای بازی های اندروید

گیم پد موبایل چیست؟

گیم پد یا دسته بازی موبایل یکی از لوازم جانبی هیجان‌انگیز است که مخصوص گوشی طراحی شده است. با اتصال آن به گوشی می‌توانید بدون لمس گوشی با گیـم‌ پد بازی کنید. گیم پـد موبایل مخصوص گیمینگ موبایل است. یک قسمت ویژه برای قرار گرفتن موبایل روی دسته وجود دارد. گوشی روی این قسمت استند مانند، قرار می‌گیرد و می‌توانید به راحتی گوشی را همراه دسته حرکت دهید و تمرکز کامل روی بازی داشته باشید.

 

انواع دسته بازی از نظر کارایی

  • دسته کنسول

این مدل دسته ها جهت استفاده با کنسول بازی طراحی شده و به کنسول متصل می شود. استفاده از این دسته ها ی بازی در میان افراد علاقه مند به بازی های رایانه ای بسیار رایج است.

  • دسته تلفن هوشمند

در این دسته، بالای گیم پد، یک قسمت نگهدارنده موبایل طراحی شده این دسته ها  به وسیله یک رابط OTG جهت اجرای بازی های مختلف به انواع دستگاه های هوشمند متصل می شوند.

  • دسته کامپیوتر

 گیمرهای حرفه ای معمولا با موس و کیبورد بازی می کنند، اما عده ای هم هستند که با دسته بازی راحت ترند معمولا افرادی که با گیم پد بازی می کنند تسلط بیشتری روی بازی دارند.

 

راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای بازی های اندروید

 

انواع دسته های بازی از نظر اتصال

به طور کلی دستـه های بازی یا از طریق کابل به پورت کنسول  یا به صورت بی سیم متصل می شوند. دو دسته کلی برای کنترلرهای بازی می توان در نظر گرفت:

  • دستـه بازی بلوتوثـی یا بی سیم

دسته هایی هستند که از طریق بلوتوث به گوشی اتصال پیدا می کنند و شارژ آن ها را می توان از طریق باتری قابل شارژ و یا باتری معمولی تامین کرد. به این دسته ها، گیم پد یا وایرلس هم گفته می شوند.

  • دستـه بازی سیـم دار

دسته هایی هستند که از طریق کابل به گوشی شما متصل و امکان بازی کردن را فراهم می کند و شارژ این دسته ها از طریق همان کابل و باتری گوشی تامین می شود. این دسته‌ها دارای دکمه هایی جهت حرکت و پریدن است. دسته سیـم دار برای اتصال به کنسول، یک سیم با طول مشخص دارد که به پورت USB متصل می شود. داشتن سیم محدودیت جابه جایی را برای شما به وجود می آورد به طوری که شما فقط به اندازه طول سیم می توانید از کنسول خود فاصله بگیرید.

  • دستـه بازی موبایل فیزیکی 

دسته هایی هستند که از طریق اتصال فیزیکی با صفحه نمایش گوشی می توان بازی را انجام داد.

 

راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای بازی های اندروید

 

انواع دسته های بازی از نظر طراحی

کنترلرها دارای طراحی های متفاوتی هستند و باعث می شوند حس هیجان را در هنگام بازی تجربه کنید.

  • دستـه بازی عروسکی
  • دسته بازی فانتزی
  • دستـه بازی خلبانی
  • دستـه بازی فرمونی
  • دستـه بازی چراغ دار
  • دستـه بازی قابل حمل یا دسته بازی همراه

 

 انواع دستـه بازی موبایل از نظر امکانات

  • دسته بازی همراه با گریپ یا دسته نگهدارنده یا بدون گریپ یا دسته نگهدارنده

برخی دسته بازی های موبایل تنها شامل یک جفت تریگر یا دکمه هستند و برخی دیگر علاوه بر داشتن یک جفت تریگر یا ماشه یک دسته نگهدارنده موبایل یا گریپ نیز در جعبه خود دارند. وجود دسته نگهدارنده یا گریپ باعث می شود تا موبایل شما تبدیل به یک دسته بازی قابل حمل شود و راحت تر موبایل را هنگام بازی در دست بگیرید و فشار کمتری به دست های شما وارد شود. دسته نگهدارنده با داشتن طراحی ارگونومیک باعث می شود تا ساعت ها بدون خستگی و ایجاد ناراحتی با موبایل خود بازی کنید. انتخاب دسته بازی گریپ دار یا بدون گریپ کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 

tel:03136641294

 

  • دسته بازی با تریگر هایی که لبه‌ یا پشت موبایل قرار می گیرند

برخی از کلیدهای دسته بازی های موبایل پس از نصب درست لبه‌ موبایل قرار می گیرند و انگشتان شما در حالی که هنگام بازی به صفحه موبایل خود نگاه می کنید برای لمس دکمه و اجرای فرمان بالای موبایل قرار می گیرد.

  • دسته بازی اهرمی فن دار

این نوع دسته بازی های موبایل به دلیل داشتن فن خنک کننده پرکاربرد ترین پکیج موبایل گیمینگ به حساب می آیند. این سبک از دسته های بازی برای کسانی مناسب است که بیشتر زمان خود را در طول روز به بازی کردن با موبایل می‌پردازند، چون استفاده طولانی مدت از گوشی موبایل باعث داغ شدن تلفن همراه می‌شود بنابراین هر چقدر که این میزان داغی زیاد باشد ممکن است به اجزای داخلی گوشی ضربه وارد کند و در این شرایط بهتر است از یک دسته بازی اهرمی فن دار استفاده شود.

  • دسته بازی لیزری

دسته بازی لیزری با ایجاد انرژی الکتریسیته عمل تاچ بر روی صفحه نمایش موبایل را به اجرا می‌رساند. این نوع تریگرها سرعت بالایی دارند و در کمتر از ۰.۰۱ ثانیه عمل لمس را انجام می‌دهند. همچنین دسته بازی لیزری نیازمند باتری و شارژ می باشد.

 

https://instagram.com/electrocheshm

 

بهترین کنترلر موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کنترلر موبایل مناسب بازی، مدلی است که در سازگاری کامل با اکثر گوشی‌ های هوشمند عرضه شود. این کنترلر متناسب با ابعاد گوشی قابل تنظیم است. همچنین از پوششی سبک و مستحکم بهره می‌برد که تلفن همراه را به خوبی پوشش می‌دهد. بهترین کنترلر موبایل از کلید و تریگرهای جانبی متنوع بهره می‌برد که تجربه‌ بازی را برای کاربر بهبود می‌بخشد. همچنین در برخی از مدل‌ ها شاهد تعبیه سیستم‌های خنک کننده هستیم که مانع از افزایش دمای موبایل حین بازی می‌شود.

 

جمع بندی

با پیشرفت روز افزون بازی های موبایل، شاهد افزایش رشد صنعت بازی های موبایل در جهان هستیم. همین موضوع باعث شده است بعضی شرکت‌ های تولیدی اقدام به طراحی نوعی دسته ‌بازی کرده اند که از یک قسمت نگهدارنده ویژه موبایل، تشکیل شده است. استفاده از این دسته در میان گیمرها بسیار رایج شده به نحوی که افراد می‌توانند به وسیله یک رابط OTG جهت اجرای بازی‌ های مختلف به انواع دستگاه‌ های هوشمند متصل شوند.

 

راهنمای خرید دسته بازی موبایل برای بازی های اندروید

 

دسته بازی را از کجا تهیه کنیم؟

اکنون که با انواع دسته بازی آشنا شدید و مزایای آن را فهمیدید، اگر قصد خرید دسته بازی را دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی دسته بازی می باشد.

برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

سبد خرید