مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[wd_asp id=1]
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس
دسترسی سریع
چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

ردیاب چیست؟

ردیاب‌(GPS) یک فناوری برجسته است که به افراد و خودروها امکان تعیین مکان دقیق و مسیریابی را می‌دهد. با این حال، دو شکل معمول از GPS  وجود دارد: GPS همراه و GPS خودرو. تفاوت اصلی بین این دو در کاربردها و دستگاه‌هایی است که از آنها استفاده می‌کنند.

ردیـاب دستگاهی است که از سیگنال‌های ماهواره‌ای برای تعیین مکان دقیق وسایل نقلیه، اشخاص، حیوانات خانگی یا سایر دارایی‌ها استفاده می‌کند و آن اطلاعات را به رایانه یا دستگاه تلفن همراه از راه دور منتقل می‌کند. ردیـاب‌های GPS معمولاً برای ردیابی و مدیریت ناوگان استفاده می‌شوند و می‌توانند اطلاعاتی را در زمان واقعی در مورد مکان، سرعت و جهت وسایل نقلیه در یک ناوگان ارائه دهند.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

ردیاب‌های شخصی

ردیـاب‌های شخصی، دستگاه‌های مبتنی بر تکنولوژی موقعیت‌یابی (GPS) و شبکه‌های مخابراتی هستند که به افراد امکان پیدا کردن مکان خود و دیگران را می‌دهند. این تکنولوژی مفید برای مدیریت امنیت فردی، ردیابی کودکان و افراد مسن به ویژه افراد آلزایمری بسیار مفید می باشند.

از طریق تکنولوژی GPS یا اتصال به شبکه‌های مخابراتی، ردیـاب‌های شخصی اطلاعات مکانی دقیقی را ارسال می‌کنند و به وسیله تلفن همراه یا وب قابل دسترسی هستند.این نوع ردیـاب ها دارای انواع مختلفی هستند که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

انواع ردیاب شخصی

ردیـاب‌های سالمندان یک نوع تکنولوژی موقعیت‌یابی می‌باشند که طراحی شده‌اند تا به افراد سالمند در حفظ امنیت و راحتی آنها کمک کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیـاب‌های سالمندان، توانایی ارسال اطلاعات مکانی به خانواده‌ها است. این اطلاعات به طور دقیق مکان فعلی سالمند را نشان می دهند.

این دستگاه به سالمندان احساس مستقل بودن و آزادی در زندگی روزمره خود می‌دهد و به خانواده‌ها اطمینان می‌دهند که عزیزانشان در امان هستند.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

ردیـاب‌های کودکان امنیت و آرامش والدین را افزایش می‌دهند. آنها به والدین اطمینان می‌دهند که کودکان در مسیر درست قرار دارند.

ردیـاب حیوانات دستگاهی کاربردی و مفید است که به وسیله آن می توان از وضعیت و موقعیت مکانی حیوانات خانگی مطلع شد. با کمک این ابزار به راحتی می توان امنیت حیوانات خانگی را تامین کرده و بدون هیچ گونه نگرانی آن ها را در منزل تنها گذاشت.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

ردیاب خودرو

ردیاب‌های خودرو، تکنولوژی پیشرفته‌ای هستند که به افراد و سازمان‌ها امکان مانیتورینگ دقیق و ردیابی خودروها را می‌دهند. این دستگاه‌ها از مجموعه‌ای از سنسورها و فناوری‌های مختلف برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به موقعیت خودرو استفاده می‌کنند. که در این مقاله، به بررسی امکانات، مزایا و کاربردهای ردیاب‌های خودرو می‌پردازیم.

 

امکانات ردیاب‌های خودرو

یکی از امکانات اصلی ردیاب‌های خودرو، نشان دادن مکان دقیق خودرو است. این اطلاعات به شما اجازه می‌دهد تا مکان خودرو را در زمان واقعی مشاهده کنید و تاریخچه مسیر را نیز ذخیره کنید.

جی‌پی‌اس خودرو برای تعیین موقعیت مکانی به تعدادی از ماهواره‌های جی‌پی‌اس که در طول شبانه‌روز به دور زمین می‌چرخند متصل می‌شود، سپس شروع به دریافت سیگنال‌های ارسالی از چند ماهواره می‌کند و از موقعیت به‌دست آمده از این ماهواره‌ها و فاصله آن‌ها از زمین، برای تعیین طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع و زمان استفاده می‌کند و موقعیت به دست آمده را به شما نمایش می‌دهد.

همچنین، برخی از ردیاب‌ها دارای امکانات امنیتی مثل نمایش آنلاین و آفلاین موقعیت از طریق نرم افزارهای گوشی می باشند. این ویژگی‌ها به افراد در مواقع اضطراری کمک می‌کنند و امنیت در مسیرهای طولانی و ناشناخته را افزایش می‌دهند.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

مزایای استفاده از ردیاب‌های خودرو

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟ امنیت: جلوگیری از سرقت خودرو

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟ مانیتورینگ دقیق: امکان مشاهده موقعیت و عملکرد دقیق خودروها در زمان واقعی و تاریخچه مسیر ذخیره‌شده

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟ درخواست کمک در شرایط اضطراری: در شرایط اضطراری امکان تماس با نزدیکان شما

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟ مسیریابی موثر: پیشنهاد بهترین و کوتاه ترین مسیر

 

انواع ردیاب خودرو

ردیـاب های سیمی به سیستم برق خودرو متصل می شوند.این ردیـاب ها برق مورد نیاز خود را از باطری خودرو تامین می کنند.

ردیـاب های مگنتی یا آهنربایی یکی از مدل های ردیـاب های بدون سیم هستند که این قابلیت را دارند به هر قطعه و وسیله فلزی بچسبند و کار خود را آغاز کنند.

معمولاً ردیاب های آهنربایی ظاهر کوچکی دارند و به راحتی جا به جا می شوند. به دلیل این ویژگی، برای انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین قابل نصب می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند جی پی اس های آهنربایی به دلیل عدم اتصال سیمی مانند ردیـاب های سیمی دقیق نیستند. این تصور اشتباه بوده و امروزه ردیـاب های مگنتی جز بهترین و دقیق ترین ردیـاب های موجود در بازار هستند.

 

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟

 

ردیاب را از کجا تهیه کنیم؟

اکنون که با انواع ردیـاب آشنا شدید، اگر قصد خرید ردیـاب دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی سیستم های حفاظتی از جمله فرکانس یاب، حضور و غیاب، راکت بازرسی و… است. برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

چرا باید از ردیاب استفاده کنیم؟ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

سبد خرید