مشاوره و تماس
مشاوره و تماس

آیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری ، اقسام آیفون تصویری

دسترسی سریع

آیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری ، اقسام آیفون تصویری

ضمن توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر شیوه زندگی انسانها به آپارتمان نشینی خرید درب بازکن تصویری یکی از موردهای ضروری و مهم به حساب می آید. به همین خاطر ضروری میباشد که در زمان خرید آیفون تصویری برای ساختمان به گزینه هایی مثل تعداد واحد ساختمان ،تواناییهای آیفون تصویری توجه کنید. در ادامه این مطلب همراه ما گردید تا با نکات ضروری به منظور خرید درب بازکن تصویری آشنا گردید.

مجموعه اکو سرویس از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی الکتروچشم می باشد که صرفا در زمینه نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات برقی ائم از درب های اتوماتیک و سیستم های حفاظتی فعال بوده و همواره رضایت مشتریان و همکاران را شرط بقای خود می داند. این مجموعه توانسته است با استفاده از کادر فنی متخصص و همچنین پرسنل اداری پاسخگو ،کیفیت خدمات خود را روز به روز ارتقا دهد و خود را به عنوان یکی مطرح ترین مجموعه های خدمات فنی در ایران معرفی نماید.

نویسندهمحمد حسین مردانی
شرکتالکتروچشم
عنوانآیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری، اقسام آیفون تصویری
تعداد کلمات1531  کلمه
مدت زمان مطالعه16 دقیقه

فهرست مطالب

آیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری ، اقسام آیفون تصویری

گالری تصاویر

کاربرد آیفون تصویری

اقسام آیفون تصویری

چه گونه آیفون تصویری برای ساختمان مناسب میباشد؟

شاخصه های یک آیفون تصویری مناسب

به منظور خرید آیفون تصویری برای آپارتمان به چه گزینه هایی توجه نماییم ؟

تنوع رنگی

آیفون تصویری با یا بدون گوشی

صفحه نمایش با کیفیت

دارا بودن از حافظه خارجی و داخلی

توانایی ارتباط داخلی4

آیفون تصویری سیماران و کاربرد آیفون تصویری:

آیفون تصویری الکتروپیک و کاربرد آیفون تصویری:

آیفون تصویری تابان:

درب بازکن تصویری کوماکس:

نتیجه گیری درباره آیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری ، اقسام آیفون تصویری

گالری تصاویر

آیفون تصویری 1 پنل در بازکن

آیفون تصویری 2 پنل درب بازکن 2

آیفون تصویری 3 پنل درب بازکن 3

کاربرد آیفون تصویری

پیش از بررسی نکات خرید آیفون تصویری برای ساختمان در مرحله نخست بهتر میباشد که با کاربرد آیفون تصویری آشنا گردیم.  در حقیقت با پیشرفت تکنولوژی و افزایش آپارتمان نشینی و  تغییر کردن سبک زندگی باعث گردیده است تا امنیت مساله بسیار مهمی شود. به همین خاطر آیفون های تصویری با امکاناتی مثل استفاده از آن به عنوان منشی تلفنی ، قابلیت ضبط صدا و تصویر ،باز نمودن درب،   و .. دلیل گردید تا جایگزین آیفون های قدیمی گردند و به این شیوه امنیت هم به آسانی تامین می شود.

تصویر آیفون تصویری 1 پنل در بازکن را مشاهده کنید.

اقسام آیفون تصویری

به صورت کلی در زمان خرید پنل آیفون تصویری با دو گونه درب بازکن تصویری مواجه میشوید. گونه نخست آیفون تصویری با صفحه نمایش رنگی فاقد توانایی ضبط تصویر و  صدا است و تنها تصاویر را بهتان نمایش می دهد . گونه دوم ، به روزترین و جدیدترین آیفون های تصویری است که علاوه بر صفحه نمایش رنگی شامل قابلیت ضبط تصویر و صدا است این گونه آیفون های تصویری شامل کارت حافظه میباشند و قابلیت ضبط فیلم و تصاویر را دارا هستند.

چه گونه آیفون تصویری برای ساختمان مناسب میباشد؟

به منظور خرید آیفون تصویری برای آپارتمان ضروری است تا متراژ ساختمان و تعداد واحد ساختمان را مد نظر بگیریم. در حقیقت به منظور خرید درب بازکن تصویری برای آپارتمانهای با تعداد واحد بالا مناسبتر میباشد  که از پنل های کدینگ استفاده نمایید. به این خاطر که این گونه آیفون های تصویری احتیاج به سیم کشی زیادی دارا نیستند و نصب و عیب یابی آن در شرایط بهتری انجام می گردد.

آیفون تصویری 1 پنل در بازکن

کاربرد آیفون تصویری - ایفون تصویری
کاربرد آیفون تصویری – ایفون تصویری – الکتروچشم

شاخصه های یک آیفون تصویری مناسب

به منظور خرید پنل آیفون تصویری برای آپارتمان ضروری میباشد تا با قابلیتها و امکانات یک آیفون تصویری آشنا گردید.

  •  توانایی ذخیره‌ تصاویر 
  •  توانایی ذخیره‌ ویدئو از فرد
  •  توانایی ذخیره‌ کامل مکالمه فرد 
  • قابلیت برقراری ارتباط میان واحدهای متفاوت در ساختمان همان ارتباط داخلی
  • برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید
  •  توانایی منو چند زبانه
  •  قابلیت استفاده از حافظه‌ جانبی
  •  دارا بودن حافظه داخلی
  •  قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته آپارتمان
  •  دارای توانایی تغییر صدای زنگ خور
  •  دارا بودن ساعت و تقویم  
  •  تجهیز به سنسور دماسنج
  •  دارای توانایی ضد آب بودن
  •  قابلیت مشاهده‌ چندین تصویر بروی صفحه ‌نمایش
  •  توانایی برقراری ارتباط صوتی با تلفن همراه
  •  قابلیت اتصال به دوربین‌های اضافه و دیگر سنسورها

به منظور خرید آیفون تصویری برای آپارتمان به چه گزینه هایی توجه نماییم ؟

به منظور خرید پنل آیفون تصویری برای آپارتمان ضروری است تا با کاربرد آیفون تصویری آشنا گردید و بر طبق موارد و فاکتور های مثل: قیمت، سایز آیفون تصویری،  توانایی فنی، رنگ و موارد دیگری باید توجه کنیم. فاکتور های اساسی به منظور خرید آیفون تصویری برای آپارتمان که به آن باید توجه نمایید شامل موارد زیر میباشد. تصویر آیفون تصویری 2 پنل درب بازکن 2  را نگاه کنید.

تنوع رنگی

خیلی از پنلهای آیفون های تصویری موجود در بازار فقط دارای رنگ سفید میباشند ولی در مدل های پرفروش و معروف مثل سیماران و آیفون تصویری سوزوکی رنگ های نقره ای ، مشکی  سفید و نیز دیده مید. دارا بودن از گوناگونی رنگی شامل نکاتی میباسد که بسیاری از مشتریان به آن اهمیت قایل هستند چراکه با این گوناگونی قادر خواهند بود انتخاب بهتری کنند.

آیفون تصویری 2 پنل درب بازکن 2

آیفون تصویری با یا بدون گوشی  

امروزه به شکل کلی درب بازکن های تصویری در دو گونه بدون گوشی یا با گوشی میباشند. در حقیقت آیفون های تصویری فاقد گوشی جدیدا وارد بازار گردیده است و مثل تبلت میباشند و حتی به درب بازکن های تبلتی یا هندزفری هم معروف میباشند.

صفحه نمایش با کیفیت

یکی از ضروری ترین نکاتی  که در زمان خرید درب بازکن تصویری برای آپارتمان باید توجه نمایید ،صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت است  امروزه با پیشرفت تکنولوژی صفحه نمایش های رنگی وارد بازار گردیده اند که جذابیت و زیبایی محصول را چند برابر نموده اند. صفحه نمایش درب بازکن های تصویری از 2.5 اینچ شروع  گردیده تا 10 اینچ نیز هستند. در زمان خرید درب بازکن تصویری با قیمت خوب قادر هستید صفحه نمایش طبق سلیقه تان را انتخاب نمایید .

دارا بودن از حافظه خارجی و داخلی  

دارایی از حافظه داخلی  یکی از پارامتر های ضروی درب بازکن تصویری است . در این گونه درب بازکن های تصویری این قابلیت را دارند که فیلم و  تصاویر را ذخیره نمایید. در بعضی از گونه های درب بازکن تصویری فقط حافظه داخلی دارا است ولی بعضی دیگر حافظه خارجی نیز دارا هستند و دلیل ذخیره سازی بیشتر تصاویر میشود . تصویر آیفون تصویری 3 پنل درب بازکن 3 را مشاهده کنید.

توانایی ارتباط داخلی 

یکی از دلایلی که در خرید آیفون تصویری سیماران برای آپارتمان ضروری میباشد، آشنا بودن با توانایی ارتباط داخلی در آیفون تصویری میباشد. شما با استفاده از این قابلیت با واحد های دیگر ارتباط صوتی برقرار نمایید. نیز یکی از دیگر تواناییهای مدرن درب بازکن های تصویری، انتقال زنگ است. به این معنی که شما هنگامی که در خانه حاضر نیستید با فعال کردن این خصیصه ، شخصی که زنگ واحدتان را زد هم زنگ واحد خود شما را  زنگ واحدی که انتخاب نموده اید به صدا می آید.

آیفون تصویری 3 پنل درب بازکن 3

کاربرد آیفون تصویری - ایفون تصویری
کاربرد آیفون تصویری – ایفون تصویری – الکتروچشم

یکی از فروشگاه های برتر به منظور خرید آیفون تصویری برای آپارتمان الکتروچشم است که محلی آنلاین به منظور خرید اقسام پنلهای  تصویری میباشد در حقیقت با رجوع به سایت الکتروچشم قادر هستید اقسام گونه های درب بازکن تصویری سیماران  ، تکنما ، و سوزوکی که جزو بهترین مدلهای برتر در آیفونهای تصویری میباشد را نگاه کنید و با ویژگی ها  و مشخصات هر یک از گونه های آیفون تصویری آشنا گردید . با الکتروچشم خرید مطمئن و راحتی را تجربه میکنید.

 آیفون تصویری سیماران و کاربرد آیفون تصویری:

مدل آیفون تصویری سیماران ، هم جزو یکی دیگر از مدلهای معتبر ،معروف ، و مطمین کشورایران میباشد که در حدود نیم قرنمیباشد  که در این عرصه فعالیت درخشانی را برایش رقم زده است.

درب بازکن تصویری سیماران ، با تولید کالاهای متفاوتی که دارای ویژگی متفاوت مثل : آیفون تصویری بدون حافظه با حافظه  ، دارای ارتباط داخلی وتحت شبکه اینترنتی و کدینگ ، نمایشگر آن 3.57 اینج تا 3.5 اینج تا ، دارای قابلیت بدون هدست و هدست ، سیستم های حفاظتی خیلی گسترده اما در بخش پنل درب بازکن، با سلیقه های متغیر مشتریان به بازار عرضه میشود

آیفون تصویری الکتروپیک و کاربرد آیفون تصویری:

مدل درب بازکن تصویری الکتروپیک، جزو یکی دیگر از مدلهای آشنا و محبوب ترین مدل ایرانی در کل دنیا میدانیم .

شرکت درب بازکن تصویری الکتروپیک در سال 1364 شروع به تولید آیفون صوتی کرده است و در عصر حاضرهم با پیشرفت تکنولوژی به آیفون های تصویری دست پیدا کرده است که جدیدترین آن گونه ای با نمایشگر 10 اینج با قابلیتهای تصویربرداری کلید لمسی و فیلم برداری در سال 1394 به بازار ارایه کرده است و دارای استاندارد iso9001-2008 است.قابل ذکرمیباشد که این مدل با 3 سال ضمانت نامه پس از فروششان را معتبرترین مدل ایرانی در دنیا شناسانده میباشد.با توجه به اضافه کردن محصولات جدید در سال 97 و 98 این شرکت هم نسبت به مارکهای دیگر موفق عمل کرده و قادر بوده پرفروش ترین آیفون تصویری در سال 98 دارا باشد.

آیفون تصویری تابان:

مارک آیفون صوتی تابان، جزو یکی از اسامی آشنا در خانه های قدیمی میباشد که امروزه هم این مدل با کیفیت بالاترنیز ویژگی های بیشتر مورد استفاده مشتریان است .

آیفون تصویری تابان دارای ویژگی هایی مثل : نمایشگر بکلی کره ای و در کل خود مانیتور 3.5 اینج تا 7 اینج دارا است باید اشاره نمود که شرکت تابان از پنل کدینگ تا 500 واحد از ساختمان ها را پشتیبانی می کند .

نکته :مارک آیفون تصویری تابان، دارای گارانتی 36 ماه است که درهمه شهرهای بزرگ ایران این مارک را پر فروش ومعتبر نموده و احساس اطمینان از خرید محصول را منتقل می کند

درب بازکن تصویری کوماکس:

آیفون تصویری کوماکس ، تولید نماینده آیفون کوماکس شرکت کره جنوبی است که تولیدات این محصول به کشور ایران هم صادر گردیده است .

برند آیفون تصویری کوماکس که یکی از بارزترین خصیصه هایش فناوری دیجیتال وتمام LED  میباشد که احساس واقعی بودن به تماشاگر تصویر مینماید و شامل کیفیت بسیار خوب تصویر میباشد.به خاطر خاص بودن گونه ها و دارا بودن نمایندگی با اعتبار از شرکت کوماکس کره درکشور دارای مشتریان مخصوصش است که هم در قسمت آیفون تصویری کدینگ و نیز آیفون تصویری نامبرینگ و خانه هوشمند دارای محصول است.

نتیجه گیری درباره آیفون تصویری ،  کاربرد آیفون تصویری ، اقسام آیفون تصویری

ضمن توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر شیوه زندگی انسانها به آپارتمان نشینی خرید درب بازکن تصویری یکی از موردهای ضروری و مهم به حساب می آید. به همین خاطر ضروری میباشد که در زمان خرید آیفون تصویری برای ساختمان به گزینه هایی مثل تعداد واحد ساختمان ،تواناییهای آیفون تصویری توجه کنید. در ادامه این مطلب همراه ما گردید تا با نکات ضروری به منظور خرید درب بازکن تصویری آشنا گردید

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

سبد خرید