مشاوره و تماس
مشاوره و تماس

اقسام دوربین مداربسته چه هستند و کاربرد هر کدام از آنها چیست؟

دسترسی سریع
اقسام دوربین مداربسته - دوربین مداربسته


اقسام اقسام دوربین مداربسته چه هستند و کاربرد هر کدام از آنها چیست؟

اقسام دوربین مداربسته از جنبه های مختلف مانند پروتکل ارتباطی آنالوگ یا شبکه ، با سیم یا فاقد سیم بودن، کیفیت تصویر، میزان دید در تاریکی، درجه حفاظت محیطی، جنس بدنه و… انواع گوناگون دارد، از این رو مهم است که هنگام خرید دوربین مداربسته با توجه به محیط و هدف خود بهترین گونه اش را گزینش نماییم.

نویسندهسید محمد حسین مردانی
شرکتالکتروچشم
عنوان
  دوربین مداربسته چه اقسامی دارد و کاربرد هر کدام از  آنها چیست؟  
تعداد کلمات1670 کلمه
مدت زمان مطالعه17 دقیقه

  فهرست مطالب

دوربین مداربسته چه اقسامی دارد و کاربرد هر کدام از  آنها چیست؟

به مشورت به منظور خرید دوربین مداربسته احتیاج دارم چکاری انجام دهم؟

آنچه در خرید دوربین مدار بسته باید بدانید

معرفی برند های دوربین مداربسته

برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته

گالری تصاویر

دوربین مداربسته 1 دوربین 1

دوربین مداربسته 2 دوربین 2

تصویردوربین مداربسته 3 دوربین 3

به مشورت به منظور خرید دوربین مداربسته احتیاج دارم چکاری انجام دهم؟

مجموعه ما با توجه به احترامی که برای مشتریانمان قائل میباشد. سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران اش مهیا نموده است. علاقه مند هستیم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال هستیم اگر شما با ما مرتبط باشید و ما بتوانیم کمکی بهتان نماییم. در ضمن خدمات مشاوره پیش از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان میباشد پس نگران نباشید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را جویا شوید.

دوربین مدار بسته نخستین تجهیزاتی میباشد که به منظور افزایش امنیت جان و مال مهم است. نیت ما از نوشتن این نوشته چگونگی دلیل خرید اقسام دوربین مداربسته و نصب اش در منزل یا محل کار شما میباشد. همواره انسانها به دنبال یافتن دلیل یک متن میباشند و در خرید و بر طرف نمودن نیاز هایشان این سوال را دارند  که چرا این کالا را خریداری کنیم؟ حال می خواهیم بدانیم چرا خرید دوربین مداربسته برای ما مهم میباشد؟

تصویر دوربین مداربسته 1 دوربین 1 را مشاهده کنید.

برای خرید دوربین مداربسته باید شناخت در ارتباط با ویژگیهای آن داشته باشید مانند قیمت دوربین مدار بسته ، برند  و فروشگاه مورد اطمینانی که از آن خریداری نمایید ، اطلاعاتی هستند که باید بدست بیاورید. مقصود از نصب دوربین مدار بسته، داشتن امنیت، آرامش و نظارت بر دلایلی میباشد که در طی روز اتفاق می افتد. مقصود از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی میگرد؛ کنترل ترافیک حراست ،حفاظت، و ایمنی، نظارت،  کنترل، مدیریت و و در انتها آموزش و تحقیقات.

آنچه در خرید دوربین مدار بسته باید بدانید

قبل از اقدام به منظور خرید دوربین مدار بسته ضروری است با ویژگی های شاخص اقسام دوربین ها و تفاوت های میان آنها آشنا گردید.

  • ویژگی های ظاهری متفاوت: دوربین مدار بسته از نظر شکل به دوربین های اسپید دام  ،دوربین های صنعتی ،دوربین مدار بسته بالت ،دوربین مدار بسته دام،  دوربین های مینیاتوری، دوربین های مادون قرمز IR و تقسیم می گردد.
  • فناوری های متفاوتهر یک از این دوربین ها برای کار مخصوصی استفاده می گردند و کارایی مخصوص خود دارند. شرایط جوی، فرد یا افرادی ،آب و هوا، که مورد نظارت قرار دارند و… خیلی از دلایل دیگر در خرید دوربین مدار بسته شما اثر گذار هستند.
  • تفاوت در چگونگی انتقال فایل ها:دوربین های مدار بسته از دید انتقال اطلاعات و سیگنال دریافت هم متفاوت اند و اقسام مختلفی دارند . دوربین مدار بسته آی پی  ، دوربین مدار بسته آنالوگ ،  یا دوربین های دو منظوره ، تحت شبکه  از لحاظ سیگنال متفاوت هستند که هرکدام از این دوربین ها، به دو دسته ی دوربین های نیازمند کابل کشی، ،دوربین بی سیم  تقسیم می گردند. یکی از پرطرفدارترین دوربین های مدار بسته بیسیم، دوربین لامپی است. قیمت مقرون به صرفه ،راحتی نصب این دوربین مداربسته ، دلیل علاقه مند شدن خریداران به این دوربین مدار بسته میباشد.

دوربین مداربسته 1 دوربین 1

  • تفاوت قیمت دوربین مداربسته: هنگام خرید دوربین مدار بسته حتما متوجه‌ ی تفاوت زیاد در قیمت محصولات خواهید شد. قیمت دوربین مدار بسته آنالوگ در مقایسه با دوربین های دیگر کمتر میباشد و تنوع گسترده ای در بازار دارا هستند، علاوه بر این سیستم ساده تری به نسبت سایر دوربین ها دارد. دوربین های تحت شبکه کیفیت بالاتری دارا هستند و این دوربین ها در بستر شبکه قابلیت ارسال همزمان اطلاعات را فراهم میکنند. قیمت دوربین مدار بسته تحت شبکه به نسبت دوربین های دیگر بالا تر میباشد. دوربین های دو منظوره دارای سیستم آنالوگ اما سیگنال تحت شبکه میباشند.
  • برای مشاهده خدمات پس از فروش ما به وبسایت اکوسرویس مراجعه کنید.
  • فناوری های ذخیره سازی متفاوت:برای تهیه و خرید دوربین مداربسته باید به جهت ذخیره سازی اطلاعات هم دستگاه یا کارت حافظه ای را در بگیرید . دستگاه  DVR  و NVR ، هارد و در زمانهایی کارت SD به منظور ذخیره سازی اطلاعات استفاده میشوند. دوربین مدار بسته سیگنال و دیتا را به کمک کابل به دستگاه DVR انتقال مینماید و دستگاه آن را به نمایشگرها به منظور پردازش و ثبت اطلاعات منتقل میکند. تصویر دوربین مداربسته 2 دوربین 2 را مشاهده کنید.
  • دوربین های نوع خورشیدی: ، دوربین های مداربسته خورشیدی ، دسته ی دیگر از دوربین های مدار بسته هستند؛ که این دوربین ها برای تصویربرداری احتیاجی به برق ندارند و انرژی دوربین خورشیدی به کمک نورخورشید تامین می گردد. انتخاب برند برای هر کالایی عامل حیاتی در خرید آن میباشد؛ د
  • وربین مداربسته هم مثل سایر کالاها برند های مطرحی در دنیا دارند و ما در دوربین مارکت، فروشگاه دوربین مدار بسته عرضه کننده این برند ها میباشیم و در این بخش می خواهیم برند های معروف به منظور خرید دوربین مدار بسته را به شما شناسایی کنیم.
  • تفاوت ویژگی های تشخیص هدف: دوربین مداربسته امنیتی به دو دسته ثابت یا فیکس و PTZ تقسیم میگردند. به منظور نظارت بر نواحی خاص از دوربین مدار بسته ثابت استفاده میکنیم و این دوربین ها توانایی چرخش ندارند. دوربین های PTZ مناسب نواحی وسیع میباشند و قابلیت چرخش به چپ و راست ،بالا، پایین  دارند و این دوربین ها قادر هستند روی محل مورد نظر زوم نمایند. این ویژگیها هم در قیمت دوربین مدار بسته اثر گذار هستند.
  • ویژگی دید در شب: یکی دیگر از تواناییهای منحصر به فرد در دوربین های مدار بسته، دید در شب مناسب است. دوربین مدار بسته دید در شب با قدرت تصویربرداری در تاریکی شب و نواحی کم نور می تواند در زمان های کم نوری هم تصاویری با کیفیت مناسب در اختیارتان بگذارد. علاوه بر این به منظور خرید دوربین مدار بسته بهتر میباشد بدانید که نسل جدید دوربین های مداربسته به دوربین دید در شب رنگی معروف میباشند که تصاویر تمام رنگی در طول شب به کاربر ارائه میکنند.

دوربین مداربسته 2 دوربین 2

معرفی برند های دوربین مداربسته

  • برند داهوایکی از محبوب ترین مارکهای دوربین مداربسته در دنیا مارک دوربین مدار بسته داهوا میباشد. این برند هم اکنون از تکنولوژی های روز دنیا استفاده میکنند و همین دلیل شهرت آن در زمینه نظارت و امنیت شده است . محصولات برند داهوا از تنوع بالایی برخوردار میباشد و به نسبت فناوری های استفاده شده در آن ، قیمت اقسام دوربین مداربسته های مدل داهوا مناسب میباشد.

تصویردوربین مداربسته 3 دوربین 3 را مشاهده کنید.

  • برند هایک ویژندومین مارکی که به معرفی آن میپردازیم برند هایک ویژن میباشد . پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است اآگاه باشید که این برند هم با توجه به رشد و پیشرفتی که در فناوری داشته مارکی مطرح در دنیا میباشد و نمایندگی های بسیاری در سطح کشور ها دارد. تنوع محصول و قیمت دوربین مدار بسته در برند هایک ویژن را در صفحه مربوط به هایک ویژن در الکتروچشم (فروشگاه دوربین مداربسته) مشاهده کنید. هدف دوربین هایک ویژن ایجاد امنیت و رضایت مندی مشتریان اش در سراسر دنیا میباشد .
  • برند هایلوکهایک ویژن به تازگی برندی دیگر را به بازار معرفی نموده است . برند هایلوک کیفیتی مانند کیفیت دوربین مدار بسته هایک ویژن دارا است؛ اما از نظر قیمت ، پایین تر از دوربین هایک ویژن میباشد .  نکته مهمی که در دوربین هایلوک شایان توجه است ، نام  و اعتبار هایک ویژن میباشد که پشت این مارک است.

تصویردوربین مداربسته 3 دوربین 3

  • برند شیائومیشیائومی برندی میباشد که در ابتدا گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن را تولید مینمود؛ اما به تازگی طی چند سال پیشین دوربین مداربسته هم تولید نموده که در همین زمان کوتاه اعتبار زیادی در جهان اختیار خود کرده است . شما به منظور دریافت داده های بیشتر می توانید صفحه کارک دوربین شیائومی را دنبال نمایید .

برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته

هزینه دوربین مدار بسته و نیز هزینه های مربوط به نصب دوربین مداربسته ابتدایی ترین مواردی میباشند که قبل از اقدام به منظور خرید دوربین مداربسته بهتر میباشد آنها را تحت بررسی قرار دهیم؛ تا در انتها بر اساس بودجه ای که دارا هستید از بین تنوع گوناگون این کالا، برند مد نظرتان را انتخاب نمایید. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت دارا باشند و شما با تحقیق قادر باشید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را پیدا کنید. تا حد امکان تلاش کنید گارانتی را هم در نظر داشته باشید و دوربین مداربسته را با اطمینان خاطر خریداری کنید. عواملی مثل: محل نصب ، فناوری های دوربین مدار بسته، لنز، جنس بدنه حتی در قیمت دوربین مدار بسته اثر دارند. پیش از نصب دوربین مدار بسته و خرید دوربین مدار بسته  در زمینه قیمت دوربین مداربسته تحقیق نمایید. در حقیقت قیمت دوربین مدار بسته اصل را میشود  از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگیهای با اعتبار آن دریافت کنید تا جنس تقلبی  یا گران خریداری کنید. الکتروچشم عرضه کننده مناسبترین مدلهای دوربین مدار بسته میباشد و شما قادر خواهید بود  برای گرفتن مشاوره در ارتباط با نصب دوربین مداربسته ، خرید دوربین مدار بسته با مشاورین ما تماس بگیرید. با مراجعه به بخش محصولات سایت دوربین مارکت قادر هستیداز قیمت دوربین مداربسته آگاه شوید . هعلاوه بر این الکتروچسم نیز چنین برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم میباشد، لیست کاملی پیشنهاد مینماید که در آن دوربین مدار بسته ارزان با قیمت های باصرفه وجود دارند و مشتریان قادر هستند از ایشان استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

سبد خرید