مشاوره و تماس
مشاوره و تماس

اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری

دسترسی سریع
ابفون تصویری - پنل درب بازکن

اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری

اخیرا انواع آیفون تصویری جایگاه آیفون‌های صوتی را گرفته اند. استفاده کردن از اقسام پنل آیفون‌های تصویری به امنیت  رفاه، آسایش و افراد کمک کرده اند. اما سوال اصلی اینجا می باشد بهترین آیفون تصویری کدام است.؟ پرفروشترین آیفون تصویری کدام برند است.؟ اقسام آیفون تصویری جدیدی به بازار آمده اند که قابلیت ضبط ویدیو را دارد. به این شکل که در زمانی که شما در منزل حاضر نمیباشید. شخصی زنگ خانه شما را میزند ویدیو شخص ضبط شده و شما در هنگام بازگشت به خانه می‌توانید متوجه گردید. هنگام نبود شما چه کسی به خانه تان مراجعه نموده است. به یاد داشته باشید قیمت آیفون تصویری سیماران کمی مناسب تر از بقیه برندها است.  مثلا بهتر از قیمت آیفون تصویری الکتروپیک است.

عنواناقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری
نویسنده محمد حسین مردانی
تعداد کلمات2235
مدت زمان مطالعه23

فهرست عناوین

اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری  

نصب اقسام آیفون تصویری و پنل درب بازکن  

قیمت نصب انواع آیفون تصویری و پنل درب بازکن  

نحوه ثبت سفارش انواع آیفون تصویری در الکتروچشم 

برندهای آیفون تصویری موجود در بازار کدام یک هستند 

نکاتی که در زمان نصب آیفون تصویری باید رعایت شود عبارت هستند از:

آشنایی با اقسام آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال در الکتروچشم 

معرفی و مقایسه اقسام برند های آیفون تصویری از نظر الکتروچشم 

مقایسه و معرفی اقسام برند های آیفون تصویری از دیدگاه الکتروچشم 

کدام آیفون تصویری بهتر است و باید مورد استفاده قرار بگیرد؟ 

نتیجه گیری درباره اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری  

سوالات متداول درباره اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری  

گالری تصاویر

پنل درب بازکن 1 ایفون تصویری

پنل درب بازکن 2  ایفون تصویری تابا

پنل درب بازکن 3 ایفون تصویری الکتروپیک

نصب اقسام آیفون تصویری و پنل درب بازکن

نصب انواع آیفون تصویری نیازمند تجربه ،تخصص ،مهارت است. نصب آیفون تصویری مثل آیفون‌های صوتی نیست و در صورتی که تجربه و مهارتی در این زمینه دارا نیستید. به شما پیشنهاد میشود متوقف شوید. نصب آیفون تصویری را به دست متخصص این کار بگذارید. کارشناسان ما بعد از بررسی درخواست شما برای شما قیمت پیشنهادیشان برای نصب ارسال مینمایند. شما قادر خواهید بود از میان پیشنهادهای دریافتی هر کدام را علاقه داشتید انتخاب کنید. 

تصویر پنل درب بازکن 1 ایفون تصویری را مشاهده کنید.

قیمت نصب انواع آیفون تصویری و پنل درب بازکن

قیمت نصب آیفون تصویری به عواملی مختلفی وابسته است. از مهمترین عوامل موثر در قیمت آیفون تصویری عبارت هستند از:

  1. تعداد واحد ساختمان
  2. مدل و نوع پنل آیفون تصویری
  3. مکان نصب آیفون تصویری
  4. قیمت لوازم جانبی و تجهیزات استفاده شده
  5. میزان فاصله درب ساختمان تا پنل مانیتور و داخلی

 موارد ذکر شده بخشی از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری نصب آیفون تصویری است. به خاطر داشته باشید نصب ایفون کاری فوق تخصصی است. و در صورتی که به دست متخصص این حرفه انجام نشود  خسارات مالی  و مشکلات  با خود به همراه خواهد داشت.

پنل درب بازکن 1 ایفون تصویری

نحوه ثبت سفارش انواع آیفون تصویری در الکتروچشم

به جهت ثبت سفارش اقسام پنل آیفون تصویری نیازی به تماس تلفنی و توقف در صف انتظار پاسخگویی نیستید. بعد از دریافت قیمت پیشنهادی قادر هستید به پروفایل هر یک از متخصصین مراجعه کنید. از میزان مهارت تخصص،و تجربه هر یک اطلاعات کاملی به دست بیاورید. همچنین با مشاهده امتیازات مشتریان و نظرات و قبلی از نحوه برخورد و عملکرد هر یک از کارشناسان مطلع شوید. شما می‌توانید از بین متخصصان باتجربه بهترین خود را انتخاب نمایید.. 

برای دانستن اطلاعات درباره آیفون تصویری سیماران به مقاله ایفون تصویری سیماران مراجعه کنید.

برندهای آیفون تصویری موجود در بازار کدام یک هستند

در این بخش از مقاله شما را با بعضی از ایفونهای موجود در بازار و برندهایی که حامیان بی شماری دارد، آشنا می‌کنیم. تمامی مدل‌های دیگر که در این لیست موجود نمی باشد را متخصصین ما نصب می‌نمایند. 

  • آیفون آلدو
  • آیفون تصویری تابا
  • آیفون تصویری تکنما
  • آیفون تصویری وینتا
  • آیفون تصویری سیماران
  • آیفون تصویری کوماکس
  • آیفون تصویری سوزوکی
  • آیفون تصویری الکتروپیک
  • کاتالوگ آیفون تصویری تابا

نکاتی که در زمان نصب آیفون تصویری باید رعایت شود عبارت هستند از:

  1. ارتفاع محل نصب پنل آیفون تصویری باید مناسب گردد.
  2. در زمان سیم کشی آیفون از یک متخصص برقکار کمک حاصل کنید.
  3. مانیتور آیفون تصویری را در داخل ساختمان و در یک مکان با دید مناسب نصب کنید.
  4. آیفون تصویری را در مکانی نصب کنید که در مقابل تابش مستقیم نور خورشید نباشد.
  5. برای پنل بیرونی آیفون تصویری، قاب باران‌گیر نصب نمایید. تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آیفون تصویری جلوگیری گردد.
  6. از نصب مانیتور آیفون تصویری در محلهایی که احتمال وجود حرارت دارند. به خصوص نور مسقیم خورشید خودداری کنید.

آشنایی با اقسام آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال در الکتروچشم

اقسام آیفون تصویری دیجیتال و آنالوگ موجود می باشد. قبل از خرید آیفون تصویری، بهتر می باشد با تفاوت آیفون تصویری آنالوگ و دیجیتال آشنا گردید. تصویر پنل درب بازکن 2 ایفون تصویری تابا را مشاهده کنید. 

آیفون تصویری آنالوگ

احتمالا همه شما با آیفون تصویری آنالوگ آشنا هستید. اقسام آیفون تصویری آنالوگ در ساختمان‌ها با تعداد واحدهای کمتر مناسب می باشد. یک یا چند پنل برای آیفون تصویری آنالوگ بیرون ساختمان نصب می‌گردد و هر واحد یک پنل گیرنده دارد. استفاده از انواع آیفون تصویری آنالوگ در مجتمع‌های نسبتاً بزرگ و آپارتمان‌ها ، عموما مشکلاتی مثل تداخل تصویر تداخل زنگ‌، زنگ نخوردن آیفون یک واحد، محتمل است بروز نماید.

ساختمانی را تصور کنید که 100 واحد دارا است. اگر در این ساختمان بخواهند از آیفون تصویری آنالوگ استفاده نمایند. احتمالا باید 100 دکمه و یک پنل بزرگ بیرون ساختمان نصب کنند. در این صورت احتمال اشتباه زنگ خوردن و زشت شدن ظاهر ساختمان موجود است.

 پنل درب بازکن 2  ایفون تصویری تابا

آیفون تصویری دیجیتال

انواع آیفون تصویری دیجیتال برای ساختمان‌هایی که تعداد واحد زیادی دارند مناسب‌تر است. اقسام آیفون تصویری دیجیتال هم مانند آیفون تصویری آنالوگ یک پنل در قسمت ورودی ساختمان دارد. ولی روی آیفون تصویری بیرونی آیفون تصویری دیجیتال برای هر آپارتمان یک در نظر نمیشود. در عوض برای تماس با هر واحد، عدد واحد را شماره گیری مینماید. 

معرفی و مقایسه اقسام برند های آیفون تصویری از نظر الکتروچشم

معرفی و مقایسه اقسام برندهای آیفون تصویری بسیار مفید است. این امر به شما کمک می کند که در هنگام خرید، انتخاب مناسبی برای ساختمان خود نمایید.

آیفون ‌های تصویری، بدور از قابلیت تماشای تصویر فرد امکانات دیگری هم دارند. یکی از آن ها توانایی ضبط فیلم شخص مراجعه کننده ،تصویر، صدا و… می باشند.

این توانایی به علاوه ارتقای امنیت ساختمان به ساکنان هر واحد این توانایی را می ‌دهد. در صورت حضور نداشتن در منزل، پس از مراجعه بتوانند صدا ،فیلم، تصویر افراد را داشته باشند. حتی زمانی که در عدم حضور آن ‌ها به منزل ‌شان مراجعه کرده اند، اختیار داشته باشند. این ویژگی مثل استخدام یک منشی دائم می باشد.

تصویر پنل درب بازکن 3 ایفون تصویری الکتروپیک را مشاهده کنید.

قابلیت دایورت کردن زنگ یک واحد روی واحد دیگر از دیگر قابلیتهای برخی آیفونهای تصویری است. بدین معنا که اگر واحدی قابلیت پاسخگویی نداشته باشد. آیفون واحدش را بروی پنل آیفون یکی از همسایه ها منتقل میشود.

اینتر کام از دیگر توانایی های آیفون تصویری می باشد. بدین صورت که بدون صرف هزینه ای تمام واحد ها قادر خواهند بود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

بعضی از آیفون‌های تصویری دارای قابلیت دیگری هم هستند. آن امکان برقراری ارتباط ما بین واحد های یک آپارتمان می باشد.

بدین ترتیب ساکنان آپارتمان احساس آرامش دارند. انها پیام ‌های کوتاه خود را بدون این آیفون‌ های تصویری پیشرفته‌ را می‌ توان آیفون تصویری هوشمند بنامیم.

پنل درب بازکن 3 ایفون تصویری الکتروپیک

اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری
انواع آیفون تصویری – آیفون تصویری الکتروپیک – -الکتروچشم – electrocheshm

مقایسه و معرفی اقسام برند های آیفون تصویری از دیدگاه الکتروچشم

در ایران آیفون تصویری ها با برند های مختلف خارجی و ایرانی موجود هستند. این ایفون ها هر کدام از آن ها امکانات مخصوصی را ارائه میکنند.

آیفون ‌های تصویری از نظر سیستم عملکرد به دو شکل کلی دیجیتال و آنالوگ دسته‌ بندی میشوند.

پنل آیفون تصویری آنالوگ تشابه بسیار زیادی به پنلهای مدل قدیمی دارد. در این شکل پنل تصویری دکمه ‌ای برای هر واحد از آپارتمان در نظر گردیده شده می باشد.

برای ارتباط با هر واحد ضروری می باشد تا زنگ مربوط به آن واحد فشرده گردد. تا تصویر فرد و صدای زنگ به دستگاه نصب شده در قسمت داخلی آن واحد ارسال شود.

این سیستم اگر چه در مورد آپارتمان ‌هایی با تعداد واحد های نسبتاً کم بسیار کارآمد ومناسب می باشد. اما در صورتی‌ که تعداد واحد های آپارتمان نسبتاً زیاد باشد، به لحاظ ظاهر پنل جلوی درب اندکی ناخوشایند است.

آیفون تصویری دیجیتال نوعی دیگر از ایفونها است که بدلیل دارا بودن قابلیت های بیش تر البته طرفدار کم ندارند.

آیفون‌ تصویری دیجیتال دارای صفحه‌ پنل کدینگ و صفحه شماره‌ گیر است. که برای برقراری ، لازم است فرد کد مربوط به واحد مد نظرش را با کمک پنل کدینگ وارد نماید.

با فشردن دکمه‌ تأیید، صدا و تصویر به مانیتور واحد متصل می شود. از مهمترین مزیتهای با اهمیت سیستم‌ آیفون‌ های دیجیتال قابلیت برنامه ‌ریزی داخل می باشد.

تعربف کردن نگهبان از دیگر مزایای آیفون های دیجیتال است. با تعریف کردن یک مانیتور به عنوان نگهبان می توان مرتب نمود. که تمام واحدها قابلیت ارتباط مستقیم  یا دایورت کردن با آن را داشته باشند.

پس می توان نتیجه گیری نمود که ساختمان هایی با بیش از ۳۰ واحد دارند. عموما استفاده از آیفون تصویری دیجیتال مناسب ‌تر میباشد.

حتما به این نکته توجه کنید که خرابی در آیفون‌ های تصویری دیجیتال به مراتب بیشتر است. از آیفون تصویری آنالوگ چرا که از بردهای زیادتر و قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند.

پس از نظر تایم کارکرد اکثر آیفون های آنالوگ توصیه میگردد.

کدام آیفون تصویری بهتر است و باید مورد استفاده قرار بگیرد؟

میزان وسعت دید، سهولت نصب، کیفیت دوربین، کیفیت صدا و… . از مهم ‌ترین ویژگی ‌هایی می باشند که هنگام خرید آیفون تصویری باید به آن‌ ها دقت کنید.

در ادامه به بررسی معرفی و مقایسه اقسام برند های آیفون تصویری پرداخته ایم:

۱- برای کیفیت دوربین به کار گرفته در آیفون اهمیت ویژه ای قایل شوید. بعضی لنزهای دوربین پنل جلوی درب میزان وسعت دید بیش تری رو به بیننده ارایه میکنند در اصطلاح wide هستند .

۲- یکی از دیگر فاکتورهای مورد بررسی بدنه پنل آیفون تصویری می باشد که باید از material مناسب دارا باشد.

به طوری که اگر در بیرون محوطه ساختمان نصب می شود. باید از فلزی مناسب و ضد زنگ باشد همین طور حفاظ جلوی دوربین کیفیتی مناسب دارا باشد.

۳- مورد مهم بعدی دقت در کیفیت صفحه نمایش آن میباشد. وضوح بیش تر تصویر، اگر چه تا حد زیادی به دوربین به کار رفته در آیفون تصویری وابسته است. با این حال وابسته به عوامل دیگری مثل میزان تراکم پیکسل نمایشگر آیفون تصویری نیز میباشد.

حداقل اندازه‌ نمایشگر آیفون ‌های تصویری ۲٫۵ اینچ و حداکثر آن ۱۰ اینچ است. اما در زمان حاضر در اکثر آپارتمان‌ های معمولی از نمایشگر های ۳٫۵ یا ۴/۳ اینچی استفاده می گردد.

۴- هم خوانی ظاهر آیفون تصویری به نمای ساختمان در حفظ زیبایی بنا اثر زیادی دارد.

نتیجه گیری درباره اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری

 

نصب آیفون تصویری نیازمند چه مواردی است؟

نصب اقسام آیفون تصویری نیازمند تجربه ،تخصص ،مهارت است. نصب آیفون تصویری مثل آیفون‌های صوتی نیست و در صورتی که تجربه و مهارتی در این زمینه دارا نیستید. به شما پیشنهاد میشود متوقف شوید. نصب آیفون تصویری را به دست متخصص این کار بگذارید. کارشناسان ما بعد از بررسی درخواست شما برای شما قیمت پیشنهادیشان برای نصب ایفونها ارسال مینمایند. شما قادر خواهید بود از میان پیشنهادهای دریافتی هر کدام را علاقه داشتید انتخاب کنید.

قیمت نصب اقسام آیفون تصویری و پنل درب بازکن

 از مهمترین عوامل موثردر قیمت آیفون تصویری عبارت هستند از:

  1. تعداد واحد ساختمان 2-مدل و نوع پنل آیفون تصویری3-مکان نصب آیفون تصویری4-قیمت لوازم جانبی و تجهیزات استفاده شده

میزان فاصله درب ساختمان تا پنل مانیتور و داخلی

سوالات متداول درباره اقسام پنل آیفون تصویری و لیست مدلهای پنل آیفون تصویری

1- چه نکاتی باید در زمان نصب آیفون تصویری باید رعایت شود؟

ارتفاع محل نصب پنل آیفون تصویری باید مناسب گردد.در زمان سیم کشی آیفون از یک متخصص برقکار کمک حاصل کنید.مانیتور آیفون تصویری را در داخل ساختمان و در یک مکان با دید مناسب نصب کنید.آیفون تصویری را در مکانی نصب کنید که در مقابل تابش مستقیم نور خورشید نباشد

2- کدام آیفون تصویری بهتر است و باید مورد استفاده قرار بگیرد؟

میزان وسعت دید، سهولت نصب، کیفیت دوربین، کیفیت صدا و… از مهم ‌ترین ویژگی ‌هایی می باشند که هنگام خرید آیفون تصویری باید به آن‌ ها دقت کنید.

در ادامه به بررسی معرفی و مقایسه اقسام برند های آیفون تصویری پرداخته ایم:

۱- برای کیفیت دوربین به کار گرفته در آیفون اهمیت ویژه ای قایل شوید بعضی لنزهای دوربین پنل جلوی درب میزان وسعت دید بیش تری رو به بیننده ارایه میکنند در اصطلاح wide هستند .

۲- یکی از دیگر فاکتورهای مورد بررسی بدنه پنل آیفون تصویری می باشد که باید از material مناسب دارا باشد

3- برندهای آیفون تصویری موجود در بازار کدام یک هستند؟

در این بخش از مقاله شما را با بعضی از اقسام آیفون تصویری موجود در بازار و برندهایی که حامیان بی شماری دارد، آشنا می‌کنیم. تمامی مدل‌های دیگر که در این لیست موجود نمی باشد را متخصصین ما نصب می‌نمایند. آیفون آلدو آیفون تصویری تابا آیفون تصویری تکنما آیفون تصویری وینتا آیفون تصویری سیماران آیفون تصویری کوماکس آیفون تصویری سوزوکی آیفون تصویری الکتروپیک کاتالوگ آیفون تصویری تابا

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

سبد خرید