مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس

انواع لوازم جانبی لپ تاپ

دسترسی سریع
انواع لوازم جانبی لپ تاپ

انواع لوازم جانبی لپ تاپ

هر لپ تاپ بسته به مدل خود به کیبورد اختصاصی، ترک پد، پورت‌های مختلف و سایر تجهیزاتی مشابه مجهز است و به همین دلیل شاید در نگاه اول خرید لوازم جانبی برای آن ایده خوبی به نظر نرسد. اما اگر شما از لپ تاپ خود برای کارهای حرفه‌ای‌تر استفاده می‌کنید و به نوعی بخشی مهم از کار و شغلتان است، بدون شک باید از لوازم جانبی مناسبی بهره بگیرید که بتواند سرعت و کیفیت کارتان را بهبود بخشیده و در عین حال باعث راحتی بیشتر شما شود. در ادامه مهم‌ترین لوازم جانبی که بهتر است برای لپ تاپ خود خریداری کنید را معرفی می‌کنیم.

 

ماوس لپ تاپ

🖱 هر لپ تاپ دارای ترک پد اختصاصی خود است؛ در حقیقت، کار کردن با ترک پد بسیاری از لپ‌‌تاپ‌ها آنقدر راحت است که شاید خیلی‌ها استفاده از آن را به ماوس ترجیح دهند. اما اگر به عنوان مثال، شما از لپ تاپ خود برای گیمینگ استفاده می‌کنید، دیگر ترک پد نمی‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد.

🖱 ماوس‌های گیمینگ لپ تاپ ویژگی‌های خاصی دارند که به بهتر بازی کردن و کسب نتیجه بهتر کمک می‌کنند. این موس‌ها از کیفیت ساخت بهتری نسبت به موس‌های معمولی برخوردار هستند، دکمه‌های اضافی برای میانبر‌های بازی را شامل شده و جوری ساخته می‌شوند که بعد از استفاده‌های طولانی مدت، مچ دست دچار خستگی نشود.

 

ماوس

 

🖱 علاوه بر موس‌های گیمینگ، کاربرانی که از لپ تاپ خود استفاده حرفه‌ای‌تری می‌کنند و به کارهایی مثل تولید محتوا و به ویژه ویرایش ویدئو و عکس مشغول هستند، بهتر است استفاده از ترک پد را کنار گذاشته و برای لپ تاپ خود موس خریداری کنند. موس‌های لپ تاپ در مدل‌های سیمی، بلوتوثی و بی سیم و در طرح‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. موس بی سیم برای لپ تاپ با بهره‌گیری از اتصال بلوتوثی به راحتی به لپ تاپ متصل شده و می‌تواند راحتی و سرعت کار شما را بهبود ببخشد.

 

کول پد لپ تاپ

💻 یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی لپ تاپ کول پد است که با نام‌های استند لپ تاپ و یا فن زیر لپ تاپ نیز شناخته می‌شود. به طور کلی، کول پد‌ها در دو نوع استند و مکشی (وکیوم) ارائه می‌گردند. کول پد‌های مکشی با اتصال به محفظه خروجی هوای لپتاپ، هوای گرم را با استفاده از تکنولوژی مکش خارج می‌کنند. کول پدهای استند اما با استفاده از یک یا چند فن که در زیر لپ تاپ قرار می‌گیرند هوای خنک را از طریق ورودی جریان هوای لپ تاپ به داخل آن هدایت می‌کنند. هر دو نوع از کول پد‌ها از درگاه USB لپ‌تاپ به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کنند.

 

کول پد لپ تاپ

 

📌 نکته: هنگام خرید کول پد استند بهتر است توجه داشته باشید که اول از همه کول پد اندازه لپ تاپ شما بوده، تعداد فن‌های آن پاسخگو نیاز شما باشد و البته مهم‌تر از همه هنگام کار باعث لرزش لپ تاپ نشود.

 

tel:03136641294

 

کیف لپ تاپ

👜 هر لپ تاپی نیازمند یک کیف مناسب است که برای حمل آن مورد استفاده قرار بگیرد. کیف های لپ تاپ معمولا در دو مدل کوله پشتی و رو دوشی عرضه می‌شوند که هر فرد می‌تواند نسبت به نیاز خود یک مدل از آن‌ها را انتخاب کند. کیف‌های لپ تاپ پایین رده مشابه یک کیف معمولی هستند، درحالی که کیف‌های لپ تاپ پیشرفته‌تر ویژگی‌هایی مثل مقاومت در مقابل ضربه و آب را شامل می‌شوند و یا حتی به پاوربانک داخلی برای شارژ لپ‌تاپ مجهز هستند.

 

کیف لپ تاپ

 

ماوس پد

⏳ استفاده طولانی مدت از هر ماوسی مستلزم داشتن ماوس پد است. البته شاید به عقیده خیلی‌ها، ماوس پد یک کالای ضروری با اولویت خرید بالا به حساب نیاید، اما اگر قصد دارید که از ماوس لپ‌تاپ خود برای گیمینگ و یا کارهای حرفه‌ای که ساعت‌ها وقتتان را خواهند گرفت استفاده کنید، بدون شک به ماوس پد نیاز خواهید داشت. موس پد از خستگی مچ دست شما جلوگیری کرده و به حرکت دادن راحت‌تر ماوس نیز کمک می‌کند. بعلاوه، برخی از ماوس پد‌های بالارده به نور پس زمینه مجهز هستند که یک ویژگی کاربردی به ویژه برای گیمر‌ها به حساب می‌آید.

 

ماوس پد

 

کیبورد لپ تاپ

⌨ زمانی که شما با یک رایانه کار می‌کنید، عملکرد خوب ورودی‌های مختلف آن مهم است. موس مناسب، نمایشگر خوب و بسیاری قسمت‌های دیگر در این دسته هستند، ولی زمانی که شما یک گیمر، تایپیست، مترجم، نویسنده یا از این دست کاربران رایانه باشید، قطعاً مهم‌ترین قسمت سیستم‌تان، کیبورد است. همانطور که کیبورد هوشمند اسمارت فون‌ها کار با آن‌ها را لذت‌بخش می‌کند، کیبورد یک لپ‌تاپ یا PC می‌تواند یکی از دلایل مهم محبوبیت آن سیستم باشد.

⌨ یک کیبورد خوب، چه روی لپ تاپ باشد و به طور جداگانه به رایانه‌ی خانگی یا تلویزیون وصل شود،‌ ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد. برای کاربران غیرحرفه‌ای،‌ زیبایی، فاصله‌ی مناسب دکمه‌ها، حک شدن حروف فارسی و انگلیسی و علایم روی کلید ها، وجود استیکر مناسب کیبورد و همچنین عمر طولانی و کیفیت بالا، در کنار قیمت مناسب  مسائلی است که می‌تواند کیبوردی را به گزینه‌ی مناسب تبدیل کند.

⌨ ولی برای افراد حرفه‌ای، کیبورد حرفه‌ای لازم است. برای بازیکنان بازی‌های کامپیوتری، دکمه‌های کیبورد مانند کلیدها و آکورد های پیانو است. کیبورد گیمینگ برای این دسته کاربران، یعنی در برابر ضربه‌های شدید و استفاده‌ی طولانی مقاوم باشد، طراحی ارگونومیک  داشته و متناسب جایگیری دست باشد و رنگی و چشم‌نواز و شیک باشد. وجود یک درگاه usb،یا دکمه‌های میانبری برای کم و زیاد کردن صدا و نور صفحه یا حتی کنترل پخش موسیقی یا دکمه‌های میانبر قابل برنامه‌ریزی که شما را با فشار یک دکمه به برنامه‌ی محبوب و پر کاربرد مدنظرتان برساند، برای کسانی که افراد پرمشغله‌ای هستند و ساعات بسیاری با کامپیوتر کار می‌کنند، نشانه‌های یک کیبورد حرفه‌ای هستند.

 

کیبورد مخصوص تایپ

 

هارد اکسترنال

📻 احتمالا نباید هارد اکسترنال را به عنوان یکی از انواع لوازم جانبی اختصاصی برای لپ تاپ معرفی می‌کردیم، اما با توجه به اینکه در سال‌های اخیر حجم فایل‌ها و به ویژه فایل‌های چند رسانه‌ای بسیار افزایش یافته است و همچنین اکثر لپ‌تاپ‌ها فضای ذخیره سازی محدودی دارند، خرید هارد اکسترنال یک کار بسیار معقول به حساب می‌آید. هاردهای اکسترنال با استفاده از درگاه USB به لپ تاپ متصل شده و محل خوبی برای ذخیره سازی فایل‌هایی به حساب می‌آیند که کم‌تر از آن‌ها استفاده می‌کنید.

 

هارد اکسترنال

 

📻 هر هارد اکسترنال سرعت انتقال خاصی را ارائه می‌کند که امروزه به لطف بهره‌گیری از درگاه USB 3.1 این سرعت می‌تواند به 5 گیگابیت بر ثانیه برسد. بعلاوه، اگر قصد خرید هارد اکسترنال را دارید بهتر است به ویژگی‌هایی مثل ظرفیت، میزان تحمل دما، مقاومت در مقابل گرد و غبار، آب و خط و خش، امکان رمزگذاری اطلاعات و نمایشگر وضعیت دقت کنید.

 

https://instagram.com/electrocheshm

 

اکنون که با انواع لوازم جانبی لپ تاپ آشنا شدید، اگر قصد خرید لوازم جانبی دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع، سابقه درخشان از سال 1383، دارنده ی تاییدیه از سازمان های معتبر و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی کیبورد،ماوس و کالای دیجیتال از جمله کیف لپ تاپ و… است. برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

سبد خرید