مشاوره و تماس
مشاوره و تماس

دوربین مداربسته چیست و انواع دوربین مداربسته کدام اند؟

دسترسی سریع
دوربین مداربسته نظارتی - دوربین نظارتی

دوربین مداربسته چیست و انواع دوربین مداربسته کدام اند؟
دوربین مدار بسته نظارتی (CCTV Camera) سیستمی است به منظور مشاهده بهتر وقایع در یک مکان بخصوص که قادر است این رصد کردن به شکل تصاویر یا ضبط ویدئو هم باشد. از این دستگاه میشود به منظور مشاهده اقسام تخلفات بزهکارانه استفاده نمود.

عنواندوربین مداربسته چیست و انواع دوربین مداربسته کدام اند؟
نویسندهمحمد حسین مردانی
شرکتالکتروچشم
تعداد کلمات 1515 کلمه
مدت زمان مطالعه 16 دقیقه

مجموعه اکو سرویس از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی الکتروچشم می باشد که صرفا در زمینه نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات برقی ائم از درب های اتوماتیک و سیستم های حفاظتی فعال بوده و همواره رضایت مشتریان و همکاران را شرط بقای خود می داند. این مجموعه توانسته است با استفاده از کادر فنی متخصص و همچنین پرسنل اداری پاسخگو ،کیفیت خدمات خود را روز به روز ارتقا دهد و خود را به عنوان یکی مطرح ترین مجموعه های خدمات فنی در ایران معرفی نماید.

چگونه به منظور خرید دوربین مدار بسته عمل نماییم؟( قیمت دوربین مدار بسته )
 اگر برایتان مهم میباشد که پیش از خرید دوربین با یک کارشناس باتجربه مشاوره تخصصی بگیرید و محصول مد نظرتان را به شکل اینترنتی خریداری نمایید، الکتروچشم ابا بیش از دو دهه تجربه تخصصی در مورد فروش اقسام سیستم های نظارتی همراهتان میباشد. فراموش نفرمایید که خرید دوربین کاری خیلی تخصصی میباشد، اگرچه البته زمان خرید دقت کافی نکنید، امکان دارد هزینه گزافی را به جهت خرید دوربینی که عملکرد مد نظرتان را دارا نمیباشد، پرداخت نمایید.

برای مشاهده

فهرست مطالب

دوربین مداربسته چیست و انواع دوربین مداربسته کدام اند؟

دوربین مداربسته چیست و انواع دوربین مداربسته کدام اند؟

۲چگونه به منظور خرید دوربین مدار بسته عمل نماییم؟( قیمت دوربین مدار بسته )

۳-دوربین مدار بسته چه اقسامی دارا میباشد؟

دوربین مدار بسته چیست؟

اقسام دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته دام (Dome)

گالری تصاویر

دوربین مداربسته 1 دوربین نظارتی

دوربین مداربسته 2 دوربین نظارتی 2

دوربین مداربسته 3 دوربین نظارتی 3


۳-دوربین مدار بسته چه اقسامی دارا میباشد؟
دوربین مداربسته نظارتی از منظر ویژگی های متغیری که دارا میباشد من جمله کیفیت تصویر ،پروتکل ارتباطی آنالوگ  یا شبکه ، میزان دید در شب ،بدون سیم یا با سیم بودن،، جنس بدنه و… به دسته های متفاوتی تقسیم میگردد که در هریک البته قیمت دوربین مدار بسته متغیر میباشد. در این بین مهم میباشد که زمان خرید دوربین مداربسته با توجه به هدف و محیط  خود بهترین گونه اش را گزینش نمایید.
۴-چگونه  بدانیم برای چه مکانی به کدام نوع دوربین نیازمند هستیم؟
دوربین مدار بسته، وابسته به محیطی که قصد دارید در آن استفاده کنید اقسام متفاوتی دارا است. به عنوان مثال دوربین هایی که به منظور محیط بیرونی کارخانه ها استفاده میگردند با دوربینی که در یک شرکت استفاده میگردد متفاوت است. بنابراین اگر آگاه نیستید چه دوربینی باید خریداری نمایید، پیشنهاد میشود با کارشناسان ما در مجموعه الکتروچشم تماس بگیرید تا علاوه براینکه مشاوره رایگان میگیرید از قیمت دوربین مداربسته هم آگاه گردید .
۵قیمت دوربین مدار بسته چقدر میباشد؟
عوامل متعددی از جمله برند ،جنس بدنه، گونه دوربین، کیفیت، و… بر روی قیمت دوربین موثر میباشند. پس نمیشود بگوییم قیمت دوربین مداربسته بازه ای ثابت یا میزانی ثابت دارا است. برای نتیجه گیری قیمت سیستم های نظارتی در گام نخست میبایست گونه دوربین مشخص گردد تا بشود بازه هزینه دوربین را مشخص نمود. پیشنهاد میشود برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

تصویر دوربین مداربسته 1 دوربین نظارتی را مشاهده کنید.
۶ مدت زمان ضبط دوربین مدار بسته چه میزان میباشد؟
تصاویر دوربین مداربسته یا بر روی هارد دیسک ذخیره میگردند یا بر روی رم. اما در حالت کلی مدت زمانی که میشود تصاویر را ذخیره نمود به عوامل متفاوتی من جمله مقدار حافظه هارد یا رم خریداری گردیده کیفیت دوربین تعداد دوربین، و … وابسته هستند. اگر در این مورد سوالی دارید، قادرهستید با کارشناسانمان تماس بگیرید.

دوربین مداربسته 1 دوربین نظارتی


۷- به مشاوره به منظور خرید نیازمند هستید؟

دوربین مدار بسته نظارتی الکتروچشم با توجه به احترامی که برای مشتریانتان قائل است، سیستم مشاوره رایگان را کاربران خود فراهم نموده است در ضمن خدمات مشاوره پیش از خریداری کردن دوربین مدار بسته کلا رایگان میباشد. پس نگران نشوید با ما تماس بگیرید و سوالاتتان را جویا شوید. علاوه بر این به منظور پرسش قیمت دوربین مدار بسته هم قادر هستید با همکارانمان مرتبط گردید.
۸- چرخه همکاری الکتروچشم برای همکاران به چه شکل میباشد؟
با دانستن این موضوع مهم که الکتروچشم یکی از برترین مرجعهای اینترنتی ارائه کننده دوربین مداربسته در ایران میباشد، بدیهی میباشد که ما به منظور اسودگی همکارانمان تسهیلات و شرایط  ویژه ای در نظر میگیریم. لذا در صورت میل به همکاری با ما با کارشناسانمان با شماره تماس 03136641294 مرتبط شوید.
۹- دوربین مدار بسته چه کاربردی دارد؟ دستگاه های نظارتی در قرن اخیر من جمله کاربردی ترین ابزار در هر تجارتی محسوب میشوند، که کمبود آن هنگامی حس میگردد که حادثه ای رخ نماید، وسیله ای مفقود شود، دزدی اتفاق افتاد و اتفاقاتی از این شکل بیافتد. دوربین ها، به راحتی قادر هستند جلوی بخش اعظمی از سرقتها و جرایم را بگیرند.دوربین مدار بسته نظارتی

تصویر دوربین مداربسته 2 دوربین نظارتی 2 را مشاهده کنید.
10- دوربین مدار بسته HD چیست؟
روزولوشن های HD نسل تازه ای از دوربین های آنالوگ میباشد که به منظور اصلاح مشکلات دوربین های آنالوگ قدیمی تولید و به بازار عرضه میشوند. مهمترین نقطه قوت این سیستم ها قابلیت انتقال تصویر با کیفیتهای به مراتب بالاتر نسبت به سیستم های آنالوگ قدیمی است. از مهمترین نقطه ضعفهای سیستم های آنالوگ نسل جدید میشود به تطابق پایین این دوربین ها با همدیگر اشاره نمود. در صورت میل به خرید دوربین مدار بسته از شرکت الکتروچشم قادر هستید با کارشناسانمان با شماره تماس 03136641294 مرتبط باشید.

دوربین مداربسته 2 دوربین نظارتی 2


۱۱- چطور برند های متفرقه دوربین مداربسته را شناسایی کنیم ؟ افراد سودجو بسیاری با عرضه کالاهای نامرغوب و غیر اصل در بازار دوربین مدار بسته باعث ضرر رساندن سیل عظیمی از افراد گردیده اند. از این رو اگر قصد خرید هر کالای نظارتی را که دارید، باید قادر باشید محصولات نا مرغوب و مرغوب  را از همدیگر شناسایی کنید. اگر قصد دارید محصول اصل را با گارانتی تهیه نمایید قادر هستید با کارشناسان فروشمان مرتبط باشید.

دوربین مدار بسته چیست؟

از دوربین مدار بسته برای نخستین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده کردند و بعد از 30 سال این تکنولوژی به صورت رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی قرار داد و به جهت کنترل ترافیک در آمریکا استفاده شد. در اول تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به حساب می آمد. تا درنهایت  در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه (IP) با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux کرد. امروزه در سراسر جهان احتیاج به امنیت بیش از پبش احساس میکنند به همین دلیل از کارخانه های بزرگ صنعتی تا خانه های مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته برای برقراری امنیت  و حفظ  در محل کار و یا مکان زندگی خود میباشند.

تصویر دوربین مداربسته 3 دوربین نظارتی 3 را مشاهده کنید.

امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به مشاهده  بر روی مراکز نظامی، کارمندان، کسب و کارها، ، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر گردیده است. در عصر حاضر سیستم های مدار بسته آنلاین یا آفلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر گردیده شده است. تولید دوربین های مداربسته باعث پایین آمدن آمار چشمگیر آمار جرم و جنایت شده و با ایجاد احساس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته بروز امروزی با کمک از ضبط صدا هوش مصنوعی و تجهیز به سنسورهای هوشمند توانایی ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ثبت ورود و خروج و غیره میباشند. بنابراین شما قادر هستید به آسانی به دوربین های مداربسته خود مثل یک نگهبان هوشیار اعتماد کنید که به شکل 24 ساعته و فاقدخستگی از محیط کار یا مکان زندگیتان محافظت میکنند.

دوربین مداربسته 3 دوربین نظارتی 3

اقسام دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته دارای انواع زیر می باشد:

  • دوربین مدار بسته دام (Dome)
  • دوربین مدار بسته بولت (Bullet)
  • دوربین مدار بسته اسپید دام (Speed Dome)

دوربین مدار بسته دام (Dome)

دوربین دام به شکل گنبدی شکل میباشد و اکثرا روی سقف نصب میشوند. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) ،دوربینهای دام IP (تحت شبکه)  تقسیم میگردند.

شرایط نصب دوربین مداربسته دام

یکی از نکات مهم در زمان خرید دوربین مداربسته نظارتی توجه به مکان نصب دوربین مداربسته با توجه به نیازتان است. دوربین dome عموما در مکان های داخلی مثل فضاهای مسقف، اتاق ها، راهروها  نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم میگردد که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد..

در زمان خرید دوربین مداربسته دام به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید دوربین مداربسته دام باید به نکات زیر توجه نمود:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب (استاندارد IP67)
  • اصالت برند دوربین مداربسته
  • سنسور های هوشمند تنظیم نور
  • جنس بدنه

دوربین مدار بسته بولت (Bullet)

دوربین بولت به شکل استوانه بوده و غالبا روی پایه دیوار، ستون و نصب می گردد. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته میباشد و غالبا در مکانهای باز و روی میله یا دیوار نصب میشود. دوربین بولت در مقایسه با بقیه دوربین ها دارای برد وسیع تر است و حتی در شب قادر است تا برد 100 متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت آنالوگ و دوربین بولت تحت شبکه (IP)  تقسیم میشوند.

.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یازده =

سبد خرید