مشاوره و تماس
مشاوره و تماس
[joy-ajax-search device="desktop"]
[joy-ajax-search device="mobile"]
مشاوره و تماس

مشاوره و تماس

         1294 031-3664 | 02 4243 021-28

مشاوره و تماس

مک بوک بخریم یا نه؟

دسترسی سریع
مک بوک بخریم یا نه؟

مک بوک بخریم یا نه؟

خیلی از افراد زمانی که می‌خواهند لپ‌تاپی برای خود بخرند این سؤال را از خود می‌پرسند که لپ‌تاپ اپل بخریم یا نه و یا اینکه مدل دیگری را انتخاب کنیم؟ ابتدا قبل از آنکه بتوانید انتخابی درست داشته باشید باید مزایا و معایب لپ‌تاپ اپل را بدانید تا بتوانید به درستی انتخاب کنید.

از حق نگذریم لپ‌تاپ‌های اپل آن‌چنان از جذابیت زیادی برخوردار هستند که باعث ترغیب افراد بسیار زیادی می‌شوند. نرم افزار و سخت افزار قدرتمند و ظاهر جذاب آن از جمله مزایایی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به دلیل قیمت بالای آن تردیدی در دل خریداران ایجاد می‌شود که آیا اصلاً این محصول ارزش خرید دارد یا نه؟ سبک سنگین کردن ویژگی‌هایی که یک مک‌بوک دارد می‌تواند شما را در یک خرید بهتر راهنمایی کند. در ادامه به بهترین لپ تاپ اپل برای طراحی و مزایای آن می‌پردازیم.

 

apple

 

مزایای لپ‌تاپ اپل

💻 اگر شما قصد خرید لپ تاپ اپل را دارید بهتر است ابتدا مزایای آن را بدانید. سبک بودن و راحتی در هنگام جابه‌جایی یکی از نکات مهمی است که در این لپ‌تاپ وجود دارد.

💻 به‌واسطه ضخامت و حجم کمی که این محصول دارد شما می‌توانید آن را به راحتی جا به جا و با خود حمل کنید. با استفاده از لپ‌تاپ اپل شما می‌توانید کارای سخت افزاری متفاوتی را انجام بدهید. دلیل این مسئله این است که لپ تاپ اپل دارای قدرت سخت افزاری بسیار بالایی است.

💻 بالا بودن حافظه داخلی این محصول باعث می‌شود که در این مورد از رقبای خود پیشی بگیرد. شما در نصب برنامه‌ها و بازی‌های سنگین روی مک بوک خود هیچگاه دچار مشکل حافظه نخواهید شد. امنیت بالای این محصول باعث می‌شود که بسیاری از هکرها قدرت ورود به آن را نداشته باشند.

💻 پس لپ تاپ اپل برای ترید و یا ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است. مقاومت بالای این سیستم عامل در برابر ویروس‌ها و یا هکرها می‌تواند از مهم‌ترین مزایای خرید آن باشد.

یکی از مزایایی که در خرید این محصولات وجود دارد تنوع کم آن است، خیلی از افراد در خرید لپ‌تاپ‌های ویندوزی گیج شده و نمی‌دانند کدام مدل بهتر است. در صورتی که بودجه کافی در خرید این محصول را دارید بدانید همه مدل‌های آن دارای کیفیت خوبی است.

 

مک بوک بخریم یا نه؟

 

معایب لپ‌تاپ اپل

برای اینکه بدانید کدام لپ تاپ اپل بهتر است باید علاوه بر مزایا، معایب آن را نیز در نظر داشته باشید. از مهم‌ترین عیوب این محصولات می‌تواند قیمت بالای آنها باشد که باعث شده است افراد کمتری به سمت خرید آن بروند.

💻 اینکه با این قیمت‌ها و نوسانات ارز لپ تاپ اپل بخریم یا نه به بودجه‌ای که مدنظر دارید بستگی دارد. مک‌بوک‌هایی که در قدیم عرضه و تولید می‌شدند دارای کیفیت تصویر پایینی بودند اما امروزه با روی کار آمدن نسل جدید این لپ‌تاپ‌ها، این مشکل نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

💻 محدودیت در برنامه‌ها یکی از عیوب بزرگ این سیستم‌عامل است که به شما اجازه نصب هر نرم افزاری را نمی‌دهد. اگر کسی هستید که از یک لپ‌تاپ ویندوزی قصد خرید مک بوک را دارید، باید بگویم مدت زمان زیادی را باید صرف یادگیری ترفندهای این لپ تاپ بکنید.

💻 تا اینجای کار به قسمتی از پرسش لپ تاپ اپل بخریم پاسخ داده‌ایم اما این انتخاب با خود شماست که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. اگر با حافظه مک بوک مشکل داشته باشید نمی‌توانید آن را ارتقا دهید و همین نکته باعث می‌شود که خیلی از افراد از خرید آن پشیمان شوند.

 

مک بوک بخریم یا نه؟

 

مک بوک بخریم یا نه؟

✅ در سیستم‌عامل macOS اصل اول طراحی تجربه کاربری است. به همین دلیل استفاده از این سیستم‌عامل برای بسیاری از افراد راحت‌ تر از ویندوز و لینوکس است. همچنین قابلیت‌های نرم‌افزاری متعدد و روان بودن محیط آن در مقابل رقبا نیز موردی قابل‌ توجه و با اهمیت است.

✅ قابلیت‌هایی مانند تیم تیره و روشن بر اساس غروب و طلوع آفتاب، تنظیم درجه حرارت رنگ سفید صفحه بر اساس محیط، سرعت بالا در اجرا و نصب نرم‌افزارها و … از نکات دیگری هستند که تجربه کاربری لذت بخشی را ارائه می ‌کنند.

macOS برای حرفه‌ای‌ها

✅ اگر دقت کنید، می‌بینید استودیو های زیادی که در زمینه موسیقی و فیلم‌سازی فعالیت می ‌کنند، از محصولات اپل بهره می‌ گیرند. از قدیم‌الایام اپل در دوره پاور پی سی نیز سیستم ‌عامل macOS همیشه سریع‌تر از ویندوز در نرم‌افزار های تخصصی صدا و تصویر عمل کرده و هنوز این قابلیت و برتری را حفظ کرده است.

✅ اکنون با حضور چیپ قدرتمند m1 و بهینه‌سازی سیستم‌عامل برای این پردازنده، بیشترین قدرت پردازشی را برای تولید محتوا و کارهای سنگین را به کاربران ارائه می ‌دهند.

 

tel:03136641294

 

هماهنگی بالا با سایر محصولات اپل

✍ اگر کاربر سایر محصولات اپل هستید، استفاده از macOS یک ضرورت است، زیرا قابلیت ‌هایی مثل Hands-off و airdrop در این سیستم‌عامل وجود دارد که کارکردن با اکوسیستم اپل را لذت‌بخش‌تر کرده و قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیفیت ساخت و قطعات بالاتر در مقابل رقبا

✍ اپل از ابتدای تولید کامپیوتر های مک همیشه از قطعات باکیفیت استفاده کرده و در دوره تولید محصولات خود با آلومینیوم نیز بهترین بلوک‌های آلومینیومی را با بالاترین دقت ماشین‌ کاری کرده تا کیفیت ساخت کم ‌نظیری را به شما ارائه دهد. این موضوع برای اپل به میزان بالایی از اهمیت برخوردار بوده که سعی می ‌کند دستگاه‌های دارای ایراد را تا جای ممکن از خط تولید خارج نکرده و به چرخه بازیافت منتقل کند.

صفحه‌نمایش رتینا اپل، با کیفیت و برتر

✍ همیشه اپل در بحث صفحه ‌نمایش از برترین‌های بازار بوده و امروزه با تجهیز شدن همه محصولات این شرکت به صفحه ‌نمایش‌های رتینا، این محصولات که مک بوک ها و آی مک نیز در آنها حضور دارند، به‌عنوان بهترین صفحه ‌نمایش ‌ها در کنار رقبای خود به رقابت مشغول هستند.

✍ همچنین اپل همیشه سعی کرده تا بهترین تولیدکنندگان در امر تولید پنل‌های صفحه‌نمایش محصولات خود را از بین تعداد زیادی نام‌آشنا و معتبر انتخاب کند تا بهترین کیفیت را ارائه کند به‌گونه‌ای که کمترین میزان تفاوت بین نسخه‌های مختلف دیده شود.

 

مک بوک بخریم یا نه؟

 

تراشه M1، قدرتمندترین تراشه حال حاضر

🔰 تراشه ام 1 از زمان رونمایی تا کنون که دارای 4 عضو است، بیشترین میزان قدرت در برابر مصرف انرژی را به نمایش گذاشته و به دلیل ذات SoC خود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

🔰 این موضوع در کنار سابقه درخشان اپل در طراحی پردازنده‌های ARM در دل محصولات سری i باعث شده تا با یکی از قوی‌ترین پردازنده‌ های دستکتاپی روبرو شویم که با وجود معماری ARM برای رقبای X86 خود دردسرهای عظیمی درست کرده است.

مک‌بوک‌ها، بالاترین میزان شارژدهی بین رقبا

🔰 اگر نیاز به استفاده بلندمدت از نوت‌بوک داشته و میزان زمان شارژدهی آن برای شما اهمیت دارد، حتماً سراغ مک‌بوک‌های نسخه M1 رفته و از عمر باتری بی‌نظیرشان لذت ببرید.

🔰 این محصولات به علت نوع ساختار پردازنده و میزان حجم باتری خود، در نسخه‌های مختلف بین 18 تا 20 ساعت می‌توانند شارژدهی کرده و نیاز شما را برطرف سازند که رقم بسیار قابل‌توجه ای در مقابل رقبا است.

 

https://instagram.com/electrocheshm

 

اکنون که با انواع مک بوک آشنا شدید، اگر قصد خرید مک بوک دارید، فروشگاه اینترنتی “الکتروچشم” با تنوع کالایی بسیار بالا، مناسب ترین قیمت بین فروشندگان، تحویل به موقع، سابقه درخشان از سال 1383، دارنده ی تاییدیه از سازمان های معتبر و خدمات پس از فروش رایگان بهترین گزینه برای خرید اینترنتی کالای دیجیتال و لوازم جانبی از جمله ساعت هوشمند، میکروفن و… است. برای بازدید از سایر محصولات اینجا را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

سبد خرید